Öyle kolay, kolay geçer mi sevda yarası, Geçecek diyorlar susuyorsun. Ağlama boş ver diyorlar, Kimi zaman yatağın soğuk yanına gizleniyorsun. Uyursan zamanla unutursun diyorlar Öyle ya geceleri uyumak için çırpınıyorsun. Aklını git gide kaybetmeye başlıyorsun. İzlediğin, duyduğun hatta konuştuğun insanın dahi ismini zamanla unutuyorsun. Sonra kimseyle konuşmuyor, kimseye uğramıyorsun. Herkes zannediyor ki her şey yolunda. Aslında yolunda olan hiçbir şey yok. Mutlu dahi değilsin. Mutlu sanıyorlar ama. İçine attıkça acıyı ve susmaya çalıştıkça olmuyor. Hiçbir şey yerli yerinde değil. Hep söylüyorsunuz amma bilmiyorsunuz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda Yarası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda Yarası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran dillendiren yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla
merhabalar efendim, şiiriniz çok güzeldi su gibi berrak,ve de akıcı,yürekten kutluyorum, hiç kimse kimsenin derdini bilemez ki değerli dost kalem,ancak onu yaşayan ve çeken bili, selam ve saygılarımla efendim..
tebrikler güzeli yazan kalemin daim olsun hüzün deminde güzeldi beğeni ile okuyup dinledim..artı ses tonuna bakılırsa genç bir kardeşimiz buda ayrıca mutluluk verici şiirler adına ..hep şiirle kal..
CELAL KEKLİKCİ ( gazi48 ) tarafından 1/26/2016 5:46:47 PM zamanında düzenlenmiştir.