gökyüzünde parlayan her ışığın ve gözlerime sebepsizce vuran tüm aydınlığının bir an olsun hep ben olduğunu düşünür ve uzaktan izleyerek gülümsemek yerine seçtiğim yağmur dolusu ıslaklığı ile andığım günlerimle kimi zamanbulut, kimi zaman da ay ışığında minik bir su damlasına giysilerimi giydirir sırılsıklam izler dururdum alaca karanlığı söylesene be insan; parlayan bir yıldız hiç ağlarmıydı..
...
dönüyor dünya mevsimler gibi değişiyor hali vakti zamanı geçen saatleri durdurmak öylesine zor ki koca bir evrende özlediğinden öte kalmak güneşe yakın bir yerden yana yakıla ona sarılmak onca elemle hasretle komşu yıldızlara sormak artık dur be dünya; konuşan bir yıldız gördün mü sen hiç..
...
yalnızlğın biriktirdiği üç beş kuruşum var resmen yokluğunu harcıyorum sınırların ötesinde baba gökyüzü hep dur diyor şu yaktığım ışığa küçülebildiğim kadar küçülmemi istiyor aynalar sana bana kar etmiyormuş bu dünya bir sorsaydın keşke şu ocak ayına yıldızyıldız yağan bir kar düşmüş mü ocağına..
...
ne kadar uzak dursam da aşkından ve adından her an gelir bulurdu beni beladan ötesi her ne kadar saklansam da bir memleket köşesine dar gelirdi kentleri özlem dolardı gözlerim uzaklığı sevecek kadar cesaretliydim ben gitse bile ağrıma vazgeçilmez kadar ağrılı kalsam da hep bir ağlayan bir ışıkla baktım sana tutulmayan bu tüm dileklerin uğruna hiç sordun mu sen şu koca dünyaya hiç inatla bir yıldız kaymış mı dağlarına..
...
BİR YILDIZ AĞLAR - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Yıldız Ağlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Yıldız Ağlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.