soruyorlardı bana en tutuk günlerimde hani aklımdan neler geçiyordu benim bilmek istiyorlardı belki hepsi oysa geçen bir şey yoktu şuramdan aksine hepsi içimden gelen bir şeydi.
gecemden tut uyandığım ana kadar akşam olup bitenler veya gelip de geçenler değil yerleşik bir aşk hakimdi yüreğime işte böyle başlıyordu hikaye.. <---
----> gülerken yüzüme sabahın ilk tebessümüyle seninle nasıl geçtiğini hiç anlayamadığım yepyeni bir günle tanışıyordum her gün perdemin yavaş yavaş açılmasıyla ve gün ışığının gözlerime yazdığı bu şiirle hafif bir rüzgar eserdi çalan şarkısıyla uğultusunda dans eden güller ve kırmızı yapraklar dalgalanırdı yüreğimin gökyüzünde gözyaşı vardı biraz, süslüyordu avuçlarımı adını yazıyordu içine içine ellerimin gece sayıkladığım o gözlerine gün ışığında bakıyorum sana uzun uzun dokunduğum saçlarına yeni yeni isimler buluyorum çiçekli bahçemden ve her teline aşkla dokundurduğum rüzgar nasıl da anlatıyordu şu özlemin esaretini her an olsun bir telefon bekliyordum kalbinden tik tak atan yüreğimin içinden giderken zaman saklı bir saatti içimdeki sessizlik her ne zaman içim burkulsa bir an aşk diye seni gösteriyor, sende duruyordu gün yolların ise hükmü hiç olmamıştı lugatımda uzaklık veya yakınlık çokça çaresizdi içimde hani içtiğim şu enfes kahvenin kokusuyla her sabah bir mesaj okurdum günaydın diye birgün işte sana böyle cümleler kurabilmek için hepsini güneşe ektim sessizce dökülen her şey biçilen bir sevgiden ibaretti aslında sen olmadan sana baktığım bir aşk ve hasret dolu sözlerimin gözleriydi hepsi hani bir sabah söylemiştim sana adı sabah çiçekleriydi..
..
SABAH ÇİÇEKLERİ – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabah Çiçekleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabah Çiçekleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.