ayrılığın da yüce sevgiler gibi asilce kalmasıydı mesele büyük aşklar gibi en büyük dağlarını devirip gitmesi ve sessizce geçkin saatleri en geride tutabilmesi gibi belki uzak kalacaktı mutluluktan ama, en azından bir onur kalacaktı uzandığımız şu, keskin yollarımızda ya yeni bir hayat yazılacaktı benliğimize ya da derin bir mezar kazılacaktı bedenimize..
’’her şey asilce’’
ben olmasam da hayat sevecektir seni mutlaka ben hep gökyüzünün bir köşesinden gülümseyeceğim gözlerine sızladıkça ağlamak yerine, hep usul usul gül olur mu çünkü ben yandıkça her gün, tebessümle tanışıyorum dinsin diye ateşim, sığınabileceğim bir okyanus arıyorum..
’’paylaşılmıyordu geceler, siz beni tanımazsınız yokluğunda bile sönmezdi yıldızların hain bakışları rüzgarın senin hoyrat ihanetler gibiydi gözlerimde çarptıkça yüzüme acıtıyordu hayretler içersinde’’
ateş duman ve yeryüzünde toprakla ya ölüm ya da külüm kalbimde bir emanetle yatıyordum her gece hangi yüzü yakıştırsam da düşlerime, gülmüyordu yüzüm üzüntülerin üzerine örtülen o şubat ayları şafağında yine soğuk bir aralık sonrası giyindiğim kış güneşleriyle bronzlaşan bir kalbim vardı bırakılan küllerinde..
’’ayrılığın adı keşke, ayrı kalsaydı asilce’’
belkide varlığın korkularımdı benim girip çıktığım düşlerimle nasır tutmuştu yüreğim oysa zaman ve sabırdı gerçeklerin anası hepsi boşa baktığım ayna gibi kırılırken gözlerimde bırakıyorum şimdi kendimi can kırıklarından aşağıya bir kere döndüm ya hani bir daha ölemem sana dün gördüklerimi de asla, göremem bundan sonra belki sen bir şair olamazdın varlığımda ama bir şairin en sevdiği şiiri aşkla yazdırabilirdin sayfalarına..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asilce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asilce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke gizlice değil ' asilce kala bilseydin yüreğimde '' hadi hayırlısı'' güne nasıl başlarsan öyle birermiş derler '' Bir yerlere mi gidecek ; şu kalbimin asil sahibi :)
mutu sabahlar diliyorum hüzünden ayrılıklardan uzak.. ne güzel bir şiir ..tebrik ederim. sevgili Mawish.
günaydınlar ..
beren yılmaz tarafından 1/13/2016 8:57:36 AM zamanında düzenlenmiştir.