Dudak payı bırakmam içtiğim çayımdasın Yıldızlar şöyle dursun semada ayımdasın Ele aldığım okta gerdiğim yayımdasın Geceler gündüz oldu, gündüzlerse hep gece
Gönül dediğimiz şey dipsiz fersiz bir kuyu Gözleriyle anlatmak bilirim yarin huyu İçtiğim aşk badesi, değildir terkos suyu Geceler gündüz oldu, gündüzlerse hep gece
Bırak yıkılanı git vuran çok olur tekme Gülümse içten yare yüreğine kin ekme Deseler de virandır boşuna ahlar çekme Geceler gündüz oldu, gündüzlerse hep gece
Nakış nakış işlenen mısralarda kalan aşk Yakarışlar Rabbedir dünyada ki yalanaşk Bir ben idim bende ki, benden beni alan aşk Geceler gündüz oldu gündüzlerse hep gece
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mısralarda Kalan Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mısralarda Kalan Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mısralarda kalır aşk ve oturur yüreğinin tam da orta yerine.Buram buram gönülden hasretli aşk sevgi dökülmüş dizelere.Yüreğinize sağlık kardeşim.Bu vesile ile yeni yılınızı kutlar sevdiklerinizle daha nice mutlu yıllar dilerim. Sevgi ve selamlar...
Dudak payı bırakmam içtiğim çayımdasın Yıldızlar şöyle dursun semada ayımdasın Ele aldığım okta gerdiğim yayımdasın Geceler gündüz oldu, gündüzlerse hep gece Güzel şiirinize tebriklerim gönülden, Gün eksilmesin pencerenizden sevgili şairem .Selam ve Saygılarımla..
Gözlerle anlatılan duyguların, Nemhilafı vardır nebde yalanı Onlar su gibi duru can gibi şeffaf ve doğrudur Bu bir meziyettir aynı zamanda canım. Evet sevda seni senden alır ve ona endeksler Dünya'nı, bakışını ve duygularını. Hecenin kraliçesi yüreğine sağlık hoşça kal
güzelliklerin sonunda gelen hüzünler böyle dizeler yazılmasına sebeb oluyor. çok hüzüünlü hasret dolu dizeler kutluyorum değerli dost kalem. selam saygımla sevgiler bıraktım sayfana canım benim....
sevgili arkadaşım.çok güzel lirik bir şiirdi.yüreğinden pınar gibi fışkırmış adeta.şiirindeki kahramanın çektiği acılar yeter olmuş artık.eğer o sevgiyi hak etmiyorsa bıraksın.iki de bir canını acıtmasın kahramanının.bunlar hep hayal ürünü ilhamlar ama,ilhamda olsa birazda yüreğimizin feryatları.o senin kahramanının arkasından koşsun.çok güzel bir şiirdi.kutlarım.puanım tam.selamlar arkadaşım....sana güzel bir şiir gönderiyorum gülüm.
BEKLEYECEĞİM - AHMET HAMDİ TANPINAR
Aylar geçip yıllar olsa da Yıllar geçip zaman dolsa da Aşkın arzuları beni boğsa da Bir gün seversin diye bekleyeceğim
Bugün nişanlansan, yarın evlensen Benden başka bin bir kişi sevsen Hepsiyle ayrı ayrı izdivaç görsen Bir gün dönersin diye bekleyeceğim
Seni beklemekle geçse de ömrüm Şu fani dünyada kalmasa günüm Senden uzakta ölürsem bir gün Ahirette seni bekleyeceğim...
Aşk; topuklarından etine kadar işlemiş bir nasır gibidir. Ya canın acıya acıya adım atacaksın, ya da canını acıta acıta söküp atacaksın. İki yolda da tek bir gerçek olacak; canın çok ama çok acıyacak… Yağmurların da ıslandığı bir yağmur vardır. Adı aşk. Ateşlerin de yanıp kül olduğu bir ateş vardır. Adı aşk. Kelebekleri intihara sürükleyen, yıldızları da kaydıran aslında aşk. Gölgelerin gölgede kaldığı bir durumdur, sırların sır verdiği bir haldir aşk. Ve aslında aşkın da aşık olduğu bir aşk vardır ilahi aşk.İşte Mevlanın sözleridir aşkı böylesine tarif eden.
Yüreğiniz var olsun.Sesiniz nefesiniz baharda ötüşen bülbül misali hiç tükenmesin değerli şairem..
Beşeri aşk yerine ilahi aşkı anlatan bir güzel şiir okudum. Gerçekten muhteşem olmuş. Yazan Gönül Dostunu Yürekten kutluyorum. Saygı ve selam yolluyorum.
Nakış nakış işlenen mısralarda kalan aşk Yakarışlar Rabbedir dünyada ki yalan aşk Bir ben idim bende ki, benden beni alan aşk Geceler gündüz oldu gündüzlerse hep gece
ne güzeldi yürek sesin ne güzel. O'na duyduğumuz inanç ve aşkın tecellisi belki de fani dünyada aradığımızı sandığımız ve yine O'nun yolu haricinde önemsiz detaylarla sarf etmekteyiz ömrü. şiir ayrı güzel yorum zaten onu tamamlamakta. yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. evimde olduğumu hissediyorum her okuduğum şiirde özel ve naif bir dokunuş soludukça. kalemin daim olsun. sevgilerimle tüm içtenliğimle...
Yüreğinizden damlayan o güzel duyguların anlamlaştrıdığı,ahengiyle,kurgusuyla,şiirin tamamını kucaklamış güzel konusuyla,kulakta bıraktığı musiki tadındaki ses tınısıyla,gerçekten övgüye layık güzel bir şiir..Değerli şahsınızı ve anlamlı şiirinizi yürekten kutluyorum..selam ve saygılarımla..
Mahmut Mücahit Özdemir tarafından 12/26/2015 8:19:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Henüz yeniyim site de Zaman buldukca şiirleri okumaya şair arkadaşları tanımaya çalışıyorum Bugün okuduğum güzel şiirlerden biri bu şiiriniz tebrikler selamlar
Nakış nakış işlenen mısralarda kalan aşk Yakarışlar Rabbedir dünyada ki yalan aşk Bir ben idim bende ki, benden beni alan aşk Geceler gündüz oldu gündüzlerse hep gece
Nur saçan gönül sesinizi kendi yorumunuzla dinlemek inanılmaz bir haz verdi.
Sevgi ve selamlar...