(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimde Hakimiyet Yüce Kalbindir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimde Hakimiyet Yüce Kalbindir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gülüşün mavidir bakışlarımda dolanır yüreğime aşk yatağında saplanır içime ,son durağımda içimde yolların adı kalbindir.
insan tutku ile sevmeye görsün yaşama dair ne varsa yalnızca onun gözüyle bakarız onun sesiyle duyar onun yüreğiyle hissederiz o yüzdendir ki aşk ; bana göre sevgilerin en güzeli ve en özel olanıdır ; sizin de aşk için en gel olmadığını yüreğinizdeki tüm zorlukları sevginizin gücü ile ' yine sevgiden aldığınız inançla ben her şeye varım diyen şiirinizi tebrik ediyorum ; güç ve hakimiyet yanlızca Allah'tan gelen ulvi bir duygudur . selamlar ..başarılarınzın devamı dileğim ile.sevgi ile kalınız.
aklımdan çıkmayan, o gözlerindir göğsüme sığmayan, ince sevgimdir yıllarca yormayan, nice hasrettir içimde hakimiyet, yüce kalbindir
İŞTE ŞİİRİN KALBİ MISRALAR. MERHABA KARDEŞİM.ÖNCE KİTABINIZI KUTLUYORUM. BOL SATIŞLAR VE OKUYUCU DİLİYORUM.HASRETLİĞİ VE ÖZLEMİ ANLATAN NEFİS BİR ŞİİRDİ.ZEVK ALARAK OKUDUM.İNSANIN HAKİMİYETİ GERÇEKTEN KALBİNDEDİR.SEVERSE KALPTEN KOLAY KOLAY ÇIKMAZ,SEVMEZSE DE KALBE HİÇ GİRMEZ.BU KALBE DAİMA SEVİLECEK KİŞİLERİN GİRMESİ DİLEĞİ İLE ŞİİRİ KUTLUYORUM.ŞİİRİME YAPTIĞINIZ YORUM DA HARİKAYDI.ETKİLİ YORUM SEÇTİM.TEŞEKKÜR EDİYORUM.BEN DE SİZİN BU ANLAM YÜKLÜ ŞİİRİNİZİ KUTLUYORUM.SELAMLAR.
bu kent susuzluktur, şu yokluğunda sağnak gibi yağar, bu varlığınla yolları dağ gibi, taştan olsa da içimde şehrime, yolum kalbindir Nice güzel kalemlere esen kalınız
"arada bir sana, susardım bazen küserdim arada, yola çıkarken hepsi bahaneydi, çok özlemekten içimde sessizlik, sisli kalbindir" her dizede kendini bulacağınız bir eser okudum ..tebrikler selamlar maviye umuda selamlar
Sevmek; ama laf olsun diye değil, asilce sevmek bu dedim içimden, güzel şiirin sonuna geldiğimde. Beğeniyle okudum yürek sesinizi, kutlarım emeğinizin ve engin kaleminizin ürünü güzel şiiri. Selam ve saygılarımla...
Okuduğumda.., Şiir ruhumu dinlendiriyorsa, o şiirin hasıdır.. Şimdi o şiirlerden birini okudum... Ve ben bu şiirin mimarını, içtenliğimle kutluyorum, helal olsun kardeşim..
Çok güzel bir şiir okudum, duygulu ve duygusunu hissettiren... Şair; şiirin muhatabına benim bütün varlığım sensin demiş, insanı diğer canlılardan ayıran özelliklerden biri olan gönül, işte gönül "sen" ile dolu olunca gerisi laf-ı güzaf.
Topla tüfekle de gelseler, o gönle demir atmış olanı çıkaramazlar...
Kutlarım emeğinizi, Mavi şiirlerin Şairi sayın Mert Zafer Cansever...Saygıyla...
Bu arada kitabınızı da kutluyorum, hayırlı olsun, devamı ve çok okurlu olması dileğimle.
haticeak tarafından 11/20/2015 8:33:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
saygılar sunarım selam ve dualarımla