Gördüm.. fer’yâdı kâlbini boğan kadınları gözlerinde yuvalanan inci acıları öptüm hükümsüz bir ceza gibiydi çelimsiz bir ruh bakımsız kırılmış saçlar ömrünün kederiydi
iki kelimeye bürünen tek anlamlı aşklarda gördüm vefâ yoksunu kalp karşılaşmaları sonuç sıfır sıfır uzatmalar gereksizdi
yüzleri flu katıla katıla gülen adamlar vicdan yetmezliğinden ölen bedenlere sahipti insan diyorlardı adına oysa ne çok belirgindi simâları ki hepsi zebaniydi
bir kasım hüznü gibi yaklaşıyordu son sevgi kör etmeseydi gözleri, görmekten öleceklerdi ayaz vuracaktı kâlplerine, belliydi mum yakılacaktı belki ısınmak için bir demli çay olmadı orta bir kahve ama fallar hep aceleciydi falcı acemi insan maskeliler çürümüş bazı kadınlarsa aşırı sevmekten ölüp bitmişti ki öylesine değil, ölesiye severdi kimileri..
yetersizdi artık duâlar yetersiz ve gereksiz...
...
Yorgun yürek döküntüme ses olan İBRAHİM İNECİK kardeşime teşekkürler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kasım kederi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kasım kederi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika ellerine yüreğine sağlık çok güzel tebrikler yürek sesiniz hiç susmasın daim olsun her daim şiirle olun şiirlerle kalın saygı ve hürmetlerimle...
Kasım'da aşk başkadır demek yerine kasımda isyan zordur. haykırmak da diyebiliriz buna, ama biz gene de demeyelim. vicdan ve şiir ya da aşk. aşkı bir kenara bırakırsak-ama bırakmayalım- vicdan her daim orada kalır. önce vicdan sonra aşk. sonra şiir. bu şiirde başka bir ruh hali var: soğuk-kasım-, sessizlik ve yalnızlık. yalnız olan sessiz kalır. bir bildiğim varsa, o da kasımpatılar kasımda başka olur.
yağmur damla damla yağar. şiirse kelime kelime. iki müşterek kader. keder gibi.
not II: latince bir söz der ki; Nec rhoncos metues, maligniorum, nec scombris tunicas,dabis molestas.
Gördüm.. fer’yâdı kâlbini boğan kadınları gözlerinde yuvalanan inci acıları öptüm hükümsüz bir ceza gibiydi çelimsiz bir ruh bakımsız kırılmış saçlar ömrünün kederiydi
harika bir şiir okudum değerli kalemden tebrik ediyorum hocam, şiiriniz değer bulduğu yerde, yürek sesiniz var olsun, selam ve sevgiler olsun o kocaman yüreğinize, saygılarımla efenim...
Hava durumu gibiyimdir:) Hava bozdumu üşür eve kaçarım:)
Sizleri hem kıskanır hem de anlamam .. Bir insan nasıl bu kadar sevilir çözemedim. Tamam çok bencil olabilirim buna itirazım yok:) Ama sevilmediğini bile bile nasıl bu kadar ölünür.. Leyla Mecnun için öldü Aslı Kerem için yandı ama bunlar hep iki tarafında ölesiye bir birine duydukları aşktı.. Vesselam bana göre değil:)
Ama şiir ve şiiri okuyan o güzel naif ses gerçekten çok çok güzel. Her sesi beğenmiyorum ben.Ya da her sesi şire yakıştırmıyorum.. Bir Yalnızlık Abidesi var çok beğendiğim bir Funda Hanım bir de bu sesi çok beğendim.
Ayvazim Deniz tarafından 10/20/2015 12:33:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dokunmaktan çok düşlemeyi..
Ve aşk öyle haindir ki;
Nerde imkansız varsa gider onu sever. Asafca
Artık,
şiirlerinin tekniği de çok güzel !
şiire tebrik, içeriğe dua