Geceleri anlatın onlara… Giden bir Adamın, günahlarıyla sevişen Kadını. Çılgınca öl(e bilmek)mek şimdi.
I
Duvarlar kan kusuyor gecelerde. Yağmur yağıyor, ellerim üşüyor Üşüyor ellerim. Bir ayaz gecesi gidiyorsun sonra…
Yağmur yağıyor kente. Caddelere adım atılmıyor sevgilim. Ellerim titriyor. Dilimin ucunda kendini ayyuka vuruyor şehir.
Sevgili; Parmak uçlarım ardından kendini kaybediyor. Küf kokuyor önünden yürüdüğüm evler Gözlerimin ayyaşlığında gidiyorsun sevgili Kaldırımda tökezleniyor dizlerim.
Şimdi acını anlata bilmek taş duvarlara Berduşlara / kimsesizlere Kentin korkak lambalarına. Anlata bilmek Okunmayı bekleyen mektuplara.
Art-arda kaç defa devrilir yüreğim. Dil lâl olur, Perdesi yırtılır ömrün. İçim küser herkese. Bilsen Yokluğunda kaç sabah eksilttim Kaç yara…
Bir Eylül gecesinin bitiminde Yağmur yağıyor kente Ve unutuyorsun sonra. Tutuğunu ellerimi / yüzümü / avuç içlerimi. Kahpe bir ayrılığın bağrında unutmuşsun öpüşlerimizi.
Duvarlar kan kusuyor gecelerde. Yağmur yağıyor, ellerim üşüyor Üşüyor ellerim. Bir ayaz gecesi gidiyorsun sonra…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidiyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıkıntılara bırakıp bu şehri
Ve en önemlisi gülüşlerimi yetim bırakıyorsun
Gidiyorsun
Gitme
Etme bizi perişan etme
Gidiyorsun gitme
Gidersen yaprak düşmez dalindan sonbahar olmaz örneğin
Yaprak açmaz ciwan gönlümde
Siyahlara bürüp günümü gidiyorsun
Gitme
Etme
Beni bir boşluga sallandırıp
Çarmıha germe hayallerimi
Söyletiyorsa bir şiir
Yaşatıyorsa ve yudum yudum hüzne boğuyorsa
Hüzün güzeldir
Şiir güzeldir
Duygu güzeldir
Ağlamak güzeldir...
Yine gelmek bir şiirin dilinde acımasızca yakmak bütün hüzünleri ya da hüzne boğulup
Yok olmak...
Eyvallah