gidengelmez dağlarının ardında bide gelengörmez nehirleri akardı hayat beklemez zaman suyuna karışır balçık çık köprüye atla ama illa at’la avrat’la kirmani kuşak belde ne varsa artık elde kara tiren de güle güle ölmekte hayat
ve önce not sonra ders verir hayat devamsızlıktan mektepte kalmak kitapları köprüden suya salmak gaipten haber almak gibi anmak gibi yanmak sonra ahmakça kanmak gibi şakaya gelmez yaşamak...
kaç zamandır uzak uzak dalar gözlerin tüfenk çatar kaşlarının karası pusuya yatmış sözlerin bi ardına bakaydın yadındaydım feryadında..
kaç zamandır geceye yetim kalır yastığın pamuk döşte taş olsa yüreğimdi bastığın oyun değil hecehece kelimeler astığın bi omzundan bakaydın yanındaydım isyanında..
kaç zamandır kara dumanlar gibi yüzün çoktan gitti o tiren son istasyondan bu fırtına bıçak gibi yağacak hüzün bi öfkene bakaydın kınındaydım yakınında..
aslında acı olan kansız geldin kanlım oldun hayatla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dipsiz kova şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dipsiz kova şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve önce not sonra ders verir hayat devamsızlıktan mektepte kalmak kitapları köprüden suya salmak gaipten haber almak gibi anmak gibi yanmak sonra ahmakça kanmak gibi şakaya gelmez yaşamak...
Hayat gibi gibiydi Ders arası çalan teneffüslerde ekmek arası çocuklardık biz Yüreğimizi, sizin okuldan kaçtığınız sıralar, boş ders saatlerinde doldurduk
her uzaklığın bir hikayesi vardır. bazen onu alır şiire döker yürek kendinden kaçtığın kadar yakınsındır artık hayata çünkü bütün kelimelerinin karnında ateş vardır dilinacır ama yine de söylersin kendinden kaçtığın şarkıları...
ve önce not sonra ders verir hayat devamsızlıktan mektepte kalmak kitapları köprüden suya salmak gaipten haber almak gibi anmak gibi yanmak sonra korkuya kanmak gibi şakaya gelmez yaşamak...
devamsızlıktan mektepte kalmak
kitapları köprüden suya salmak
gaipten haber almak
gibi anmak
gibi yanmak
sonra ahmakça kanmak
gibi şakaya gelmez yaşamak...
Hayat gibi gibiydi
Ders arası çalan teneffüslerde ekmek arası çocuklardık biz
Yüreğimizi, sizin okuldan kaçtığınız sıralar, boş ders saatlerinde doldurduk
Tebriklerimle şair