Dumanı üstünde bir ekmek lezzetinde olmalı... Umulmadık, şaşırtıcı imgelerle süslenmeli şiirler..., Taptaze kelimeler yazılmalı mısralara, bir bardak suda fırtınalar kopartmalı, kırmalı demir parmaklıkları, ufkumuza pencereler açmalı. içimizi burkmalı koruk mayhoşluğuyla.
Aynı sözcükleri okumaktan/yazmaktan glokom oluştu gözlerimde. Sinameki suratsızlıkları taşıyan dural bedenlerin deforme olmuş hali gibi, dehşetengiz bir duygusuzluk, aptallığın en /bilimsellik dışı / halinde, ömrümden zaman çalmakta yazdığım şiirler...
Upuzun ömürler tüketmiş aşk hikayeleri, sığdırılamaz gelişigüzel / sıradan, ve dil ağız vermeden yazılmış bir şiire. Sıradan olmak çirkinleştirmekte, / alışkanlıklar da/ /her şiirimden sonra/ şairliğime küfürler edilmekte... Haklılar da küfürbazlıkta /galiba/ Utanmazlığın yasası henüz yazılmamışken...
Şiir okumak/yazmak, küfürbaz olmaktan iyidir; Her şiir ütopyalar kurdurur iç dünyamda. Ütopyamın masallarını anlatır şiirlerim. Ağır ağır ağaran soyut seherler uyandırır gözlerimi ve kavuniçi batışlardan ilhamlı duygular satın alırım şiirlerimde yazmak için ve her şiirim, konuşarak anlatmaktan daha kalıcı kılar duygularımı. Daraldığım her an bir genişlik duygusu verir içime
Harfleri zincirlere vururuz zamanzaman, kıramayız da halkalarını bu çürük dişlerle ısırarak; sözcükler ordusuz kalır harfler olmadan... Savaşlarda değil, kurulan düşlerde tükenir insan! Düş avcılığının realitesi eli boş dönmektir avdan; bu nedenle bir bıkkınlığa düşebiliriz her an, Bıkkınlık üretmek marifet değildir yazmadan...
Düşler bir yağmurbulutudur şiirler yağmur damlaları... Düşleri yok edersek, şiirler yok olur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR DEDİĞİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR DEDİĞİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dumanı üstünde bir ekmek lezzetinde olmalı... Umulmadık, şaşırtıcı imgelerle süslenmeli şiirler..., Taptaze kelimeler yazılmalı mısralara, bir bardak suda fırtınalar kopartmalı, kırmalı demir parmaklıkları, ufkumuza pencereler açmalı. içimizi burkmalı koruk mayhoşluğuyla.
Yine güzel bir şiir okudum sayfanızda her zaman olduğu gibi Kaleminiz hiç susmasın kutlarım üstadım saygılarımla
Düşleri yok edersek ,şiirler yok olur. Evet üstat.Şiirler düşsüz yok olur.Karamsar şiirler ,(BEN ONA SİYAH ŞİİRLER DİYORUM) yorar insanı.Ancak zaman zaman yazdığımız oluyor.Önemli olan içine birazcık pembe serpmek,umut ekmek diyorum. Şiirin can suyunu vermek,bir taraftan yeşertmek diyorum.Yüreğinize sağlık. Her haliyle dört dörtlük bir şiir olmuş.Yüreğinize sağlık.Saygılarımla...
Düşleriniz eksilmesin,ruhunuzun semalarından, ve yağmur damlaları...dost. Kutlarım,şiir okuma zevki bahşeden yürek sesinizi. sevgiyle...saygıyla...selamlarımla...
Değerli üstat., Gerek içeriği, Gerek tadı, demi.. Hele anlatımın..! harika, harika, harika.... Tabii'ki., candan, gönülden kutluyor, usta kaleme selamlarımı gönderiyorum.
Harfleri zincirlere vururuz zaman zaman, kıramayız da halkalarını bu çürük dişlerle ısırarak; sözcükler ordusuz kalır harfler olmadan... Savaşlarda değil, kurulan düşlerde tükenir insan! Düş avcılığının realitesi eli boş dönmektir avdan; bu nedenle bir bıkkınlığa düşebiliriz her an, Bıkkınlık üretmek marifet değildir yazmadan...
Düşler bir yağmur bulutudur şiirler yağmur damlaları... Düşleri yok edersek, şiirler yok olur...
kaleminize yüreğinize sağlık çok güzeldi kutlarım saygılar.
Aynı sözcükleri okumaktan/yazmaktan glokom oluştu gözlerimde. Sinameki suratsızlıkları taşıyan dural bedenlerin deforme olmuş hali gibi, dehşetengiz bir duygusuzluk, aptallığın en /bilimsellik dışı / halinde, ömrümden zaman çalmakta yazdığım şiirler...
yüreğinize sağlık hocam ustaca bir kalem başarınızın devamını dilerim.. tebrikler
erhan güneş tarafından 8/23/2015 4:32:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
şiirler yağmur damlaları...
Düşleri yok edersek, şiirler yok olur...
ÇOK ANLAMLIYDI USTA...Teşekkürler.