(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıp Yelkenli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıp Yelkenli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alınan nefesle dönmezken devran Ölümlü insanda neydi ki noksan Bir göçle olacak yer ile yeksan Varlığı hiçlerle katmerli dürdük.
Yorgun doğar insan yorgun göçer ,noksanlığımız fikir ayrılıklarımız olsa gerek sevgili Nebahat hanımcığım her daim olduğu gibi yetkin kaleminden mükemmel dizeler tebrik ediyor başarılarının devamını kalben diliyorum.selam sevgilerimle.
Nezahat hanimefendi guzel bir şiir okudum sayfamızda efendim sayfanizi yeni ziyaret ediyorum anlam dolu dortlukler kutluyorum yüreğinizi saygılarımla selamlıyorum iyi geceler diliyorum..
ben geldim :) sessizliğimi hep senin şiirlerinde bozdum gelenek bozulmasın. finalde dedim ki valla benim sinemde çok yorgun. dünya işlerine kendimizi kaptırıyoruz hayatı erteliyoruz maalesef her anlamda. her zamanki gibi çok güzeldi ablam. tebrik çiçeklerimi sevgilerimi bırakıyorum şiirinin başucuna.
Hos geldın engın yüreklim, deniz gözlüm. Umarım dinlenmişsindir ve her şey gönlüncedir. Hayat yüzüne gülmesi dilek ve dualarımla sevgilerimi salıyorum diyarına..
selam sevgi ve saygılar sunuyorum.