(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM YAMALAK BEKLENTİLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM YAMALAK BEKLENTİLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Okumaya değer güzel şiirinizi çok değerli gördüm... Gönlüne sağlık. Kutlarım. Şiirini Beğendim ve sevdim... ................................... Saygı ve Selamlar...
önüne gelenin çiziktirdiği genel olarak kopuk ve manasızlık ilkesilik yüklü güzellikten habersiz şekil şemal ve özellikle Türkçeyi katleden sözde şiirler u,yerine çizilmiş bir tablo baş korkumuz yar'sızlık üstüne içselleştirdiğimiz dizeleriniz üzerine ne katkımız olabilir açizane beğenmekten başka
UĞUR BÖCEĞİ TAKINTIM YOKTUR... O KONUDAKİ DÜŞÜNCEMİ SEN BİLİYORSUN... UĞUR BÖCEĞİ UMUT VAAD EDEN GENÇ KARDEŞLERİME EDEBİYATA KATKILARINI SÜRDÜRMEK VE TEŞVİK ETMEK İÇİN TAKILIRSA YARARLI OLUR...BANA TAKILSA NE OLACAK TAKILMASA NE OLACAK. ARTIK BELLİ BİR ÇİZGİDE YÜRÜYÜP GİDEN BİRİYİM NASIL OLSA...
Merhaba değerli kalem. Eserin her zaman olduğu gibi, güzel ve demini almış bir şiir. Biz de bu güzel şiirini okuyor ve kutluyoruz, yalansız, riyasız. Gönlüne, ömrüne bereket. Kaleminin mürekkebi hiç kurumasın, ilham perileri ayrılmasın yanından, yalnız bırakmasın bir ömür seni. Bu şiir vesilesiyle seni, sonsuzluğun sahibine emanet ediyor, sağlıkla sağlıcakla kalasın diyorum.
Mantık geçmişi katlettiğinde Aklımızı ruhumuza katarak dirilteceğiz bedenimizi. Bedenim, selvi boylu bir kızın mehabetini sarmalayacak aşk için/ Aşk için vazgeçeceğiz her şeyden... Ve aşk yeşerttikçe yüreğimizde baharı Renkli çiçekler büyüteceğiz yaşam için...
Bil ki, sen yoksan eğer, yeşillenmez memleketim Yeşillenmez fidanlar, Denizler suya hasret kalır...
çok güzeldi keyif aldım okurken üstadım yüreğinize sağlık kutlarım saygılar.
ksantrik bir espasta sıkışık kalakaldım menşeimle, Zorlu mütearifelere katlanıyorum. Katlandıkça tökezledim. Her tökezlemeyle kuruntular büyüttüm. Kuruntu, buruntu ve büküntünün Kuşkular biriktirmesinden ayrı bir şey mi ki? Boğuntum kuruntumdan, Kuruntum ise korkumdan... Geçmiş kolay ölmüyor, hoş gör... Ruhum hala onların bedbinliğinde... Geçmiş, gelecek beklentilerin yılgın isyancısı, detayları içinde barındıran iriyarı bir illüzyon... Hiçbir detayda abartılı beklentiler yok. Abartılı hayaller, özlemler, tutkular... yok! Yoksa öyle değil mi? Çaresizlikler karşısında yaşadığım kasavetlerle buldum beni, kişiliksiz, üstü açık bir yalnızlıkta gösterişsiz ve yok hükmünde...
yüreğine sağlık dost şair. çok güzel bir tasvir kalemin hiç susmasın....
Mantık geçmişi katlettiğinde Aklımızı ruhumuza katarak dirilttik bedenimizi Büyük başarı üstat. Hiç kolay değil geçmişi katletmek.Mantığın önüne geçen ,unsurları yok etmek çok zor.Başarılsa bile tortusu kalır.Çok güzel olmuş üstat.Yüreğinize,emeğinize sağlık.Saygılarımla...
HANDAN UÇAK TUNCA tarafından 8/10/2015 12:53:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnandım her tatlı sözüne Toz pembe göründü herşey gözüme Bir tebessüm etseydin gülseydin yüzüme Gönül kapım açılırdı ardına kadar Sorgusuz sualsiz girerdin içine
Çok güzeldi yürek sesiniz beğeniyle okudum usta kaleminiz daim yüreğiniz var olsun kutlarım saygılarımla
Şiir akıp giderken muhteşem son.. "üstü açık bir yalnızlıkta gösterişsiz ve yok hükmünde."
İç sancıları dürter dururda da hep, sonunda yalnızlık düşüyor yine avuçlara. Bölünemeyenler bütün bütün duruyor boğazda, hep bir düğüm en köründen galiba..
Mantık geçmişi katlettiğinde Aklımızı ruhumuza katarak dirilttik bedenimizi. Bedenimizse selvi boylu bir kızın mehabetini sarmaladı aşk için/ Aşk için vazgeçtik her şeyden... Ve aşk yeşerttikçe yüreğimizde baharı Renkli çiçekler büyüttük yaşam için... gönülden tebrik ederim hocam ...