düşünüp bulamadıklarımın son kurşunuydu ne yapıp ne edip, bulup buluşturmuşu gönlümle nihayet anlamıştım aşkın kaç bucak olduğu ben aşk yorgunuydum hedefiydim kör kurşunlarının sen ise solumdan esen bir yolcu gibi kazık attığın bir hancının yolcusuydun geldin, geçtin ve gittin geçip gitmekle kalsaydı keşke ne gözyaşları bıraktın, hepsi cevapsız bilindik bir şey değildi benim için çünkü ben ilk defa ölüyordum..
belki biraz aşk yorgunuydun ee normal yani, o kadar yoldan geçtin kolay değil elbet yollusu olmuştun nişanladığın kalplerin ve tam isabet ettirdiklerinin sorgusu olmuştun kanattığın yüreklerin belki de bir tutkuydu senin için keyfe keder hayattım belkide sana daha iyisini mi bulacaktın sanki saf ve aptaldım, tam istediğin gibi dönüp dönüp gelseydin keşke geri
bazen düşünüyorum da dünyada en çok bahsedilen bir konu gibydik en çok şey gibi hani, mesela yalan sanırım ikimizde yalandan ibarettik sen yalan ben de yalancı, ne güzel ya gözlerimize baka baka, hah, komedi ya güldüğüme bakma, akıl mı kaldı sanki her neyse bir su içeyim, soğuk olsun..
yazdıklarım yalandan ibaret belki hani senin gibi, ya da ta kendisi biraz da doğru olmak lazım ya hani üzüm üzülmle kararırmış gibi sevgimiz de yalandan ibaretmiş yani senden ibaret, ama boşver şimdi sus ve sadece bana uzaktan da olsa bir el salla bari korkma hepsi bende saklı ne kadar inanırsın bilmiyorum ama hadi müjdeler olsun sevgilim müjdemi isterim aşkımız artık, bir dünya markası..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya Markası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya Markası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalan Dünya işte bazen her şey yalan olur sevgiler, mutluluklar gerçek olduğunu sandığın her şey hayal olur bir bakmışsın yıllar geçmiş geçen zaman ardında kalmış bir varmış bir yokmuş gibi
harika bir şiir olmuş kutluyorum
yalan Dünya işte
bazen her şey yalan olur
sevgiler, mutluluklar
gerçek olduğunu sandığın her şey hayal olur
bir bakmışsın yıllar geçmiş geçen zaman ardında kalmış
bir varmış bir yokmuş gibi