”senin de yüreğin var olsun, bitirdin be sevdiğim ne kadar kör, ne kadar taşmış meğer gözlerin boş ver, en sıcak günler, kara kışların olsun şimdi giderken bile gözyaşlarım, yaz yağmuru olsun bugün ıslan ama ağlama, boş ver, seven canından olurmuş zaten sevin, seni gerçekten sevmişti dersin birgün benim için gerçekten ağlamıştı dersin, o yeter bana ve senle sevgin belki boşa gitti ama bırak şu gözyaşları hatırlansın uğruna..”
”seni hala dün gibi geçiriyorum aklımdan unutulacak gibi değil belki, unutamam ki aslında tedirginim ağlayacaksın belki işte bu yüzden uzattım biraz mesafeleri..”
”her neyse artık, sen üzülme yeter bu sessizlikte ben o yokluğunda oldukça gezip gördüm göreceklerimi oldukça gözyaşı döküldü nehirlerden açık denizlere battıkça battım, ama üzülme, ikimiz içindi hepsi sen bir daha çökme diye, kendi kalbimle girdim içine üzülme be can, yok yok, bir şey olmadı elbet sadece biraz ıslandım o kadar..”
”sen ağlama, var olsun terk eden yüreğin sen üzülme canım, gittin ya, sonrasını boş ver bak yaşıyorum sensizde de olsam, sessizde olsam kahrolsam da yanıp kavrulsam da şu noktayı sen koydun ya, gam yemem artık ben..”
”tapılacak insandın terk edilecek değil, etmedimde değer kıymet dedin, verdim hepsini verebildiğimce sev dedin, ölüme gittim seninle sessizce git dedin, dizlerinde uyudum gecelerce aşk dedin, bir dünya bıraktım kalbine ama olsun boş ver be sevdiğim canın sağ olsun sen gittin ya, o da yeter yüreğime..”
”şimdi sen aslında, hem kızılacak… hem de bir kenara atılacak insansın da olmuyor işte, saklayacak bir kenar buldum da o kızgın dağa çıkamadım daha..”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Volkan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Volkan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
”şimdi sen aslında, hem kızılacak… hem de bir kenara atılacak insansın da olmuyor işte, saklayacak bir kenar buldum da o kızgın dağa çıkamadım daha..” ”çıkarsam eğer, bil ki bir volkanımdır artık..”
hocam kutluyorum yüreginizi emeğinizi güzel bir şiir okudum gönül sayfanıda saygılarımla selamlıyorum iyi geceler diliyorum hoşcakalın
sizi okumak çok güzel...
yüreğinize sağlık...