gelmiyor şimdi, geçmiyor bahar, eskisi gibi dinmiyor yağmurlar, susmuyor rüzgarlar alıştığım o sıcaklar, ısıtmıyor be sevgili hep özlem mi olmalıydı tadında hep acı mı kalmalıydı kaygan yollarında tınısında hep, hasret mi bitmeliydi koskoca bir ömür geçermiydi beklemekle ya da dinermiydi acısı vur demekle pes etmekle gidermiydi vazgeçilmez geceler gelmiyor işte, duymuyor gökteki umutlar hep sancılı, hep ağrılı mıydı yıllar? yaşanmaz mıydı bu dünya sensiz? cevapsız mıydı dudaklarımdaki lal! yerin dibine mi çökmüştü gelmeyesi sevdan hani nerede o topraktan arta kalanlar nerede o ekilesi, yetim kalmış fidanlar kahreden umutlarla giden o soysuz yıllar hem gurbet, hem de hasret kaldılar
yıkılmıyor içime kurduğun o saklı şehir caddeler, sokaklar, şahidinde insanlar silinmiyor gözlerimden giderken bırakılan sağnak yağmurlar kangren olan ruhuma bulanan tuzlar, yakar! kıskıvrak yakalanmışım aşk hastalığına bir köşe başı dilencisi, ya da koca bir sevda mağduriyeti açılan eller ve edilen dualar vakitsiz gelen ağlamaklı sesler kar etmiyor ki yaslandığın yoksa eğer içimde sancılar, bedenimde karıncalar ah be can, senden değil! yokluğundan bile vazgeçemedim ben..
hayat işte, bazen komik, bazen de eğlenceli ama sağlaması hep acı, hep katran karası dünya bitmiş intihar etmiş, kimin umrunda ben hala el eleyim şu yalnızlığınla gülümsediysen söyle, tebessüm et, ben çoktan vedalaştım onlarla kime ne anlatıyorum bilmiyorum ama, gönlüm seni, umut ediyor hala! hala seviyor seni, tüm karanlığında..
şimdi benden sonra birini sevceksen eğer o’nu öyle sev ki, o’na öyle bağlan ki anlamak istersen bir gün beni o da seni benden sonra, senin gibi terk ederse gözlerini sen de benim gibi yap, hatırla.. unutma tebrikleri..
çünkü bir AŞK giderken!
söverse sana nefrettir.. terk eylerse bitmiştir.. kalırsa taktir etmiştir.. tebrik ederse sevmiştir..
Şimdi sevdiğim, seni bu kalbim! tüm benliği ile / TEBRİK ETMİŞTİR……
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tebrikler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tebrikler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O kalbi bende içtenliğimle tebrik ediyorum..
________ Usta kalem, sağlıcakla kalman dileklerimle..