bazen hata yapsamda, kıyamazdın bana bazen de kızar, ben çıkardım yollara çok sürmez, çıktığım gibi geri düşerdim içeri bıraktığım gibi tutardım ellerini akıttığım gibi silerdim o göz pınarlarını anlardık birbirmizi ne sen bana, ne de ben sana kırılmazdık daha doğrusu kırılamazdık ki, kıramazdık sadece biraz naz, biraz da sitemli yaşardık tatsız tutsuz sıkılırdık bazen işte böyle hep gidermiş gibi yaparak dönüp hep birbirmizde saklanırdık..
bana ters gelen bir şeyler olurdu hani nedense hepsi sana düz, dostdoğru gelirdi inatlaşırdık seninle, küserdik bazen de ne güzel günlerdi be, hepsi çıkar içinden konardı gözlerine..
bazen de bir köşe seçerdik kendimize sırasıyla geçip ağlardık orada gizlice dört köşeli sehpanın yan tarafında koca bir ömrü geçerdik defterimize sayfa sayfa dolar, sayfa sayfa silerek koparıtdık yaprakları görülmesin diye gizlerdik bazen gözyaşlarımızı sessizce..
olmadığın bir hayata hiç güvenmedim ve sensiz olan hiç bir şeye gülümsemedim ne bir eşya, ne bir dünya vardı gözlerimde hepsi bir hiçti senin yokluğunda küsüp kırıldığım tek şeydi sensiz saatler ne gariptir ki alışamadığım tek şeydi sensizlik kusursuz bir ışıktı bizimkisi sessizdi sözsüzdü bazen, ama vazgeçilmez bir tutkuydu bizimkisi..
kavgalarımızı hatırlamıyorum olduysa bile, çoktan unutmuşuzdur zaten aklımızda kalan tek savaş, kalbimizdi onun için verirdik mücadelemizi belkide bu yüzden, unuttuklarımız hatırladıklarımzıdan çok daha az ve çok daha gizemli kaldı içimizde..
yarını düşünmedik hiç, umursamazdık yaşadığımız an ve anın değerini bilmek en büyük harcımzıdı bizim için ne elden, ne de günden kaçınırdık dostdoğru yaşadığımız aşkımızla ne eller çatlatmıştık..
şimdi ise bir rüya gibi geliyor her şey rüya ama, en kötüsünden bir kabus, kaybedilmesi imkansız sandığımız ve asla onsuz yapamam dediğim günlerin duasına açıyorum ellerimi her bayram ve her hafta sonu yedisine ve yine her ay sonu da kırkına ağlıyorum..
yaşadıklarımızla mı gitmiştin yoksa yaşadıklarımla mı kalmıştım bilmiyorum geçen günler mi yalanmıydı yoksa giderken götürdüğün yıllar mı anlamıyorum toprağın tadını almıştım yüreğimde hiç kimse ayıramaz derken bizi ölümü hesaba katmamıştım belkide..
keşke ayrılsaydık da keşke gitmeseydin diyesim var şimdi yaşadığını görmek, yaşanan her şeye bedelmiş gibi yaşadığımız her şeyi unutasım var biliyormusun güldüklerime sevinemiyorum bile ve şimdi daha fazla ağlamak istiyorum..
çünkü sen çıkılması en zor bir yerden çıkıp gidilmesi en son bir yere demir atmıştın bedenimden çıkıp, toprağa kalmıştın..
keşke kalsaydın da, güzelde olsa yaşanmazdık.. keşke olsaydın da, keşke ayrı kalsaydık.. keşke hiç gülmseydik, belki şimdi ağlamazdık.. keşke beraber el ele, toprak olsaydık..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprak Olsaydık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprak Olsaydık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.