gidiyorum beni senden alan yıllara gidiyorum hani hiç bir yerde bulunmayan suretine gidiyor ellerim gözlerine gidiyor gözlerim hani ayrılırken bakamadığım şehrinden gidiyorum bu gece sabaha karşı silinerek gecelerden sabahlara gidiyorum yeni yarınlara yeni akşamlara gidiyor kalbim gidiyor hevesim gidiyor canım gitti yüreğimdeki duygularım aklıma gelen günlerim bile geçmişe gidiyor bu gece sana gidemediğim her yol bu gece bana çıkıyor giderken aklım gidiyor ayrılırken bu kentten ardıma kaçıyor gözlerim ellerime geliyor yağmur gibi yağan gözyaşlarım küsmüş yüreğime dillerim anlatılmıyor dudaklarımda anlatılmıyor giderken susmak gerekiyor bazen bazen de üşümek gerekiyor anlamak için ayrılığı çıkarmak gerekiyor aklımdan umutları aldanmadan sıcaklığına gitmek gerekiyor bu kentten geri dönmeden tutuklanmadan aşka düşmeden acımasız kaderin tuzağına kaybolmak gerekiyor belkide ve bende şimdi gidiyorum bu şehirden aldığım en mis kokulardan Çekiliyorum yavaş yavaş bu hayatın en acımasız sokaklarından şeytana uymak istiyor canım bu gece aklıma gelen en şeytanca düşüncelerimle yakıp yıkmak istiyorum bu sevdayı parça parça edip güllere isyan etmek istiyor canım içimden bağırmak haykırmak geliyor her sabah açan çiçeklere uyanmadan sabahlara bitirip yitirmek istiyorum aynaları üzgün suretimle kalbimi güldürmek istiyorum artık yeni bir yaşama yeni hayata ve sil baştan inşa edilen bir kente gitmek istiyor kalbim senin olmadığın ve geçmediğin her yola girmek istiyor yüreğim istedikçe de yanıp kanıyor yürekten kalbim içim içimi yiyor giderken sorma beni yalnızlığa içinmden gelip dışına çıkacak kadar kararttım gözlerimi sana ve bu gece her şey öyle farklı ve öyle yeni ki gözlerimde sevdiğim veya sevmediğim ve yine vazgeçemediğim ne varsa geçmişimde hepsinini alıp gecenin karanlığına bırakıyorum ne bir mektuba hacet ne de bir vedaya gerek duymadan sessizce bu şehri seninle veya sensiz terk ediyorum benimle gelirsin veya gelmezsin bilmem ama şu an yola çıktım gidiyorum sen giderken seninle dolaştığım her şehri de yok sayarak gidiyorum zerre nefes almadan gidiyorum çok acelem varmış gibi kaçıyorum senden giderken üşüyüp üşütme diye de geriye bıraktığım ne varsa olan olmayan tüm sıcaklığı ile sana brakıyorum sarılıp korkularına yatıp gecelerine beni düşlersin diye de giderken küçücük bir düş bırakıyorum ellerine hani boş kalmasın gecelerin benim olmadığım vakitlerde ve şimdi gidiyorum sessizce bu defa sen olmadan yanımda ve yine şimdi güneş doğdu ve sabah oldu karanlığımda şu an ellerdeyim beni soracak olursan ben çok iyiyim ve ellerinden öpüyor kalbim . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidiyorum Sessizce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorum Sessizce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.