(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAZGEÇME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAZGEÇME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili öyle bir yerden gel ki, geri dönüşün olmasın Hani öleceksen de yüreğimde öl, ama vazgeçişin olmasın...
.......Az söz ile çok anlatım sanatının ve becerisinin en güzel örneğini buldum gönül sayfanızda. ......Sayfalarca anlatılabilecek boyuttaki bir duyguyu iki dize ile dillendirmek kutlanacak bir ustalıktır. Kutluyor ve salam ile saygılarımı bırakıyorum.
GÜZELDİ...Güzel bir şiir okumanın keyfini aldım..Güzel paylaşımınıza, şiire verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız şiir okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Sevgili öyle bir yerden gel ki, geri dönüşün olmasın
Hani öleceksen de yüreğimde öl, ama vazgeçişin olmasın...
.......Az söz ile çok anlatım sanatının ve becerisinin
en güzel örneğini buldum gönül sayfanızda.
......Sayfalarca anlatılabilecek boyuttaki bir duyguyu
iki dize ile dillendirmek kutlanacak bir ustalıktır.
Kutluyor ve salam ile saygılarımı bırakıyorum.