I. Yaşlanmanın her derdi benim! Feryat figan yargılarla müfteri ilan ediyor beni... Çok şikayetçiyim ya ondan / ondan!
Onsuz yaşadığım basamaklar, merdivende kırılan yıllar... Kiminde çıplaklığımla uygunsuzum, kiminde sırlarımla uyumsuzum... uykusuzum / da, geri gelmez / boşa harcanan / da, hep vurdumduymazım / hem de mutluyum / da bakınca hiçliğin içine / boşluğu doldurdum kusmuğumla...
bir tek… bir tek ben miyim? aptal, akılsız, alık, ahmak, budala...
söz geçirmek zor şeymiş yüreğime, yorulmak nedir bilmiyor yine... üç adım yürütemezken KOAH’lı bedene, habire koşmakta sevda peşinde... … Susacağım diyorum, susamıyorum! .feryat figan kaygılarım, düşüyor dilime Çıplaklığımı saklıyorum, sırlarımı anlatıyorum şiirime... yana yakıla yaşıyorum gönlümce yaşıyorum sana / yanıyorum sana yaşıyorum / kendime yanıyorum...
II. Başı boş bırakınca gönlü, ota da konuyor, boka da...
Hiç istemiyorum, hiç, gönlüm sende olmasın! Sen yine de dönüp bir bak kendine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönlüm... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönlüm... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koah lı beden.Allah kimseye vermesin.Çok zor bir hastalık.Bende pençesindeyim .Şimdilik orta derecede.Tabi ki tek nedeni sigara.Şiiriniz her zaman ki gibi çok güzeldi.Saygılarımla...
Aman sigara içiyorsanız bırakın... ben de 2009 da orta koah idim...inatla sürdürdüm sigarayı... bu Şubatta bırakabildim ama ne yazık ki şimdi oksijan makinesine bağlı yaşıyorum ve doktor ciğerlerimin en fazla altı, yedi sene idare edebileceğini söyledi...Saygıyla
"GÖNLÜN" deki umutların hap var olsun be üstat.. Bu şiirin., adeta bana bayram harçlığı gibi oldu, En sevdiğim tarz ve anlatım.. Harikasınız, Şiiriniz mükemmel, Anlatımınız dup duru, su gibi.. _________ Yürekten kutluyorum usta şairi..
Mefisto damarlarında dolanırken aşk denen illeti kalbine bağlamış zincirlemiş ,ciğerden önce kalbin çürüyecek sırıtarak haykırıyor, selamla güzel eserler tebriğimle.