(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........,,,,,,,,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........,,,,,,,,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Betimleme ve akıcılık harika....Anlatım fevkalade...Tema müthiş... Bayıldım şiirinizi okurken diyebilirim Zeynep Hanım...Serbest şiirin kralı bir şiir olmuş..(amiyane tabirle..)
Gerçekten ben de kıskandım desem yalan olmaz hani....Şiir sevgisi dolu yüreğinizi selamlar, tebrik eder, takdirlerimi sunarım efendim....
Şairin noktalama işaretlerindeki savurganlığı şiiri biraz iğreti hale getirse de içerik ve imgelem konusundaki özgünlüğü okurdaki hoşgörüyü artırıyor. Anlatımdaki zarif benzetmeler ve betimlemeler ayrıca bütündeki kurgu ve hüzün; şiiri okunur kılan başlıca öğelerdir. Yılın mevsimleri ile ana karakterin ruh hali arasında yakalanan uyum şiirin denge noktasıdır.
İçerik ile şiirin başlığı arasındaki bağlantı olması gerektiğince. ‘bir cigara sarımı’ ile ‘bedene sarılma’ arasındaki anlamsal sıçrama oldukça hoş ve şiirsel.
Genel hatları ile başarılı şiirinizi tebrik ederim Sevgili Zeynep Güngör…
şiirde mana aramak serçeyi eti için parçalamk gibidir derler ya.. mana aramadan okumayı öğrenince şiirleri ,manasız dediğim şiirlerde bile dünyalar buldum. harika bir anlatım.yaşar gibi süper...
Bayıldım şiirinizi okurken diyebilirim Zeynep Hanım...Serbest şiirin kralı bir şiir olmuş..(amiyane tabirle..)
Gerçekten ben de kıskandım desem yalan olmaz hani....Şiir sevgisi dolu yüreğinizi selamlar, tebrik eder, takdirlerimi sunarım efendim....
En Ö Z E L İ N D E N K U T L U Y O R U M.......
SAYGILARIMLA....
İ.GÖKTAŞ