(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
harika..tek kelimeyle harika..kediciler bu sayfaları görmeli..günün şiiri olmuş..bir ay dursa hergün okusak..hergün bu havanlanmış ruhu..bu şiir keyfiyetini içimize çeksek daha güzel olurdu..sıkı durun..zeynep güngör geliyor..şiir sandığınız paçavralarınızı gözden geçirin şaircikler..türkçenin büyük kadın şairlerinden biri olmaya aday gerçekten..kutluyorum..
sAYIN ŞAİR, BU ŞİİRE YAPTIĞIM ÖZGÜN YORUMU BİR DAHA SON ŞEKLİYLE OKUYUNUZ BİR... bU ŞAİR GEÇMİŞTE BİR ŞİİRİNde şairgiller İFADESİNİ KULLANDI; VE ONA İSTİNADEN BEN ' Kutsal Emanetler ' ŞİİRİMLE PROTESTO ETTİM KANDİSİNİ...
allah aşkına BAŞKASINI YÜREĞİNDEN SÖYLENMİŞ SÖZLERİ EVİRİP ÇEVİRİP ASLINDAN KÖTÜ HALE GETİRİSENİZ NE DEGERİ VARDIR BU ŞİİRİN..'
Bu nasıl bir üslûptur böyle!Bu haddi nerden ve nasıl alıyorsunuz ki;''şaircikler''diyebiliyorsunuz!Neye göre,hangi kıstasları baz alarak karar verdiniz buna!Kaldı ki,burdaki herkes-ki herkes ayrı ayrı değerdir burada-sizin o kıstaslarınız(!)ile mi şairlik vasfı kazanacaklar veya kazanmayacaklar!Yazık size!Şairlik öncelikle nezaket,saygı ve hudut ister;siz daha kendinizi bilmiyorsunuz;vay halinize!
Dün bu şiir deli bir nehir gibi kıvrıla büküle burada yatarken, tam üç kez gelip gittim, tadını çıkardım ve fakat bir kutlama yazmak için her elim gittiğinde "son iki mısranın yerini değiştirip bir de öyle okur musunuz ?" cümlesini yazmamak için sessiz kalmayı tercih ettim. Ve fakat bugün, madem ki yine bu nehir önümden geçiyor, söylemezsem ölürüm.
"Sorma nasılsın diye bu vakitlerde Böğrüme saplanan cemreyi çıkarıyorum Sen yoksun; Şiir var ellerimde."
Bu şiiri Şair'inden izinsiz ben bu haliyle okudum ve unutmayacağım.
Bir husus da şu ki;
öyle fazla üç nokta var ki şiirlerinizin genelinde... O güzelim, o orjinal ve şık imgeler, içerdiği bıçak gibi keskin ifadelerini, okuyucunun gözünde ve ruhunda yumuşatıyor. Bu kadar keskin ve orjinal anlatım diline sahip bir kalemin bolca nokta arkasına gizlenmemesi dileğimle. Çıkarın kılıçları ve işte meydan.
Güzeldi ki o kadar olur.
Tebriklerim ve saygımla.
Kyrie tarafından 4/3/2008 1:59:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sorma nasılsın diye bu vakitlerde Böğrüme saplanan cemreyi çıkarıyorum Şiir var ellerimde Sen yoksun…
Günün şiirini hak eden bir şiir ve kalem. Ancak başka şiirleri okuyup yorumlama konusunda da gerekli çaba gösterilmeli diye düşünüyorum. Bu yazarın bu kadar az yorum almasının nedeni diğer şairlerle yorum bazında buluşamamasıdır diye düşünüyorum... Kocaman alkışlarım senin için... Yüreğine şiirler yağsın...........
içimizde saplı cemre kıvrılıp durur ve sen eteğinde istanbulu çizen kadın eğil kaşlarında topak topak rüzgar bağıracak akşam oluyor diye ve onu çağıracak......................tebrikle..
ŞAİR BAŞKALARININ GÜZEL DÜŞLERİNİ BOZMAK VE KENDİ SESİNDE BAŞKA BİR ŞAİRİ BOĞMAK İÇİN YARATILMAMIŞTI OYSA ! ÇOK MERAK EDİYORUM NE ZAMAN YÜREĞİNİZ KENDİ ÜRETTİĞİ YALIN GÜZEL ŞİİRLERE İMZA KOYACAK! YİNE DE DEVRİ ALEM ,HARCI ALEM'' AK ''YAKIŞMIŞ...MUTLULUKLAR ŞAİRE!
İMZA: ŞAİRGİLLER'den Ş.A.
''buluttan bir ceset yatıyordu/ bulutun önünde/pencereden bakan adam / sarhoş/bulutu süzüyordu gözüyle..( GÖK DEVRİLİR-ŞABAN AKTAŞ)
Ellerimin kurak olduğunu iddia eden sen/ şairin gözüyle süzdüğünün-bulut(gözyaşı- olduğunu)gözyaşının ancak ellerle silindiğini,ellerin ıslandığını anlayıncaya kadar/çok yağmurlar gelip geçmesi gerekecek üstünden! Şiirin girişteki birinci bölümünün tamamının cinas olduğunu gördü mü gözlerin ,bir daha ''Açtırma kutuyu-söyletme kötüyü!'' kendi şiirini yaz!
Şaban Aktaş tarafından 4/4/2008 9:09:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Rüzgar seviştiren yamaçlardan süzülüyor Tarih eğirenler Dokunacak birazdan gökyüzü Yedi renk üstümüze/ ilmik ilmik Konuşma Nehir atının nal sesi çavlanlarda Dört nala..
Kurgusu ve örgüsüyle başarılara imza atan yüreği kutluyorum...
Rüzgar seviştiren yamaçlardan süzülüyor Tarih eğirenler Dokunacak birazdan gökyüzü Yedi renk üstümüze/ ilmik ilmik Konuşma Nehir atının nal sesi çavlanlarda Dört nala..
GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM.YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.RABATLI
Tebrik ederim..