(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kendini şiire kullandırmalı insan..çünkü onu kullanmayı en iyi bilen şiirdir..ve işte zeynep güngör..ki türkçenin büyük kadın şairlerinden biri olmaya adaydır benim nazarımda..şiir tarafından sevk ve idare ediliyor olmanın güzelliğini bize başka nasıl anlatacaktı..gerçek hayat..şiir sihrinin ilüzyonislerinden zeynep hanımı bu ve diğer bütün şiirleri için tebrik ediyorum..
Şiirde tekrarlar genelde sıkıcı olur.Ama burada şiire çok güzelbir estetik katmış. Şişe içinde dünya Gibi med Gibi cezir Gibi dönüyor. Ya da Gibi ses Gibi nefes Gibi yazıyor.. Aslında şiirden alıntılar yaparak yorum yazmayı sevmezdim ama helala olsun sana .Ayrıca Şiire kendini kullandırmamalı insan. Mısranız gönül telimi titretti.Ben yine de diyorum ki şiire canımız feda olsun.Bizi kullansın kullanabildiği kadar...
Çakıl taşlarından Kolye yaptım boynuma Yakın olsun diye deniz _______Şah damarıma.. *************************************** Şiir kendini nası da belli ediyor.Şiiri şiirsiden ayıran herşeyi var.Kutlarım.Yolun açıkolsun şaire.Sen Türk edebiyatına borcu olanlardansın.Hadi bakalım............
Bir aşina kalem, ve uzunca bir süre internetten ayrı kalmam nedeniyle özlediğim bir anlatım. Zeynep Hanım kutluyorum ve teşekkür ediyorum tattırdığınız şiir lezzeti için. Esen kalın..
Anneme küçülen yaşamı Ters yüz ettik Dizleri yamalı bir aşk diktik yeniden Ölüm gelmiş süt içiyor göğsümden Büyüyüp gül/ezecek dudaklarıyla
Gemilerimde okyanuslar batıyor Şişe içinde dünya Gibi med Gibi cezir Gibi dönüyor.. Şimdi yağmur yağıyor uzak ülkeye Şarapla tanışalı şair diyorlar Şiire kendini kullandırmamalı insan.. Gibi ses Gibi nefes Gibi yazıyor..
Çakıl taşlarından Kolye yaptım boynuma Yakın olsun diye deniz _______Şah damarıma.. . ölü denizler ırmak olamıyor ne yazık ki!ne güzel bir giriş olmuş.saygılar