(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla şaşırmadım desem yalan olur. ilginçsiniz değişiksiniz. biraz da anlaşılmazsınız. eee şiir de bu değil mi şiirlerime yorumlarınızı beklişyorum. heyecenla...
Her yazdığı bir olay...nasıl ve neden değil öyle işte...
Okurken yüz bin kere soluklandığımı adrenalimin yükseldiğini hissediyorum... iyi mi? iyi tabi ki kirlenen şu dünya ve ülkemizde temiz kalan bir değer ve üreten bir şair işte...
biçim olarak yeni bir tarz denemişsiniz. özellikle seçtiginiz kelimeler insanı mest ediyor. < elimin egrisinden gül dilimin egrisindensır> dizeleri hedefi tam 12'den vurmuş. Bir şiirle degişti herşey savaşlar durdu , umut var oldu. bir şiirle degişti her şey. dünyaya şiirler hükümran oldu.... şiirlerle dostlugunuzun hep sürmesi dilegiyle.
Bu ne kadar hacimli ve de, akıcı bir ahenge malik manzume-i şahane! Halil de ki; -----------Halet-i ruhiyemde ----------------------- müteessir duygular inkişaf ettiren --------------------------------------------------kaleme selam olsun..