(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir şarap gibidir aslında yıllandıkça değer kazanır.Yıllar sonra yazdığın şiire baktığında hissedeceklerin çok daha manidar olacaktır.Kendi adıma ben buna inanıyorum... İnanamak yaşamaktır,insan inanadıklarıyla vardır..Özellikle tasvir yönün kuvvetli,betimlemelerle ve kafiye uyumuyla çok daha iyi seviyeye gelebileceğin kanaatindeyim. Hissiyatına tercüman olabilecek namelere yelken açabilmeni diliyorum Saygılarımla......
çocukluğunun o en uslanmaz o en haylaz o en utangaç yanını ekmiş kelimelerin sırtına...unutulmuş sanılan yabancılıklardır oysa...
imgelerin biri uçuyur biri saplanıyor göğsümüzün derinine... iki elim çıplak bir tende yanıyor...
bir vaktinde gençliğin duruyorsun sonra...kim ıslanabilir diyor senin kadar güzel. kim!
evet o en untutulmaz nisan akışındadır yağmur yada bir eski zaman leğende maşrapa maşrapa suyu ak gerdanın uykularına yolluyorsun. ıslanıyorsun ağıt yakan gözlerin gürelmesi gibi...
ve içerimden bir geçmiş tırmanıyor boğazıma dek kilitleniyor boğazımda dünya...iki gözüm iki akşam kadar ömür veri diyordun bu öyküye...yalvarır gibi... ve yabancı eyleme beni..
Hissiyatına tercüman olabilecek namelere yelken açabilmeni diliyorum
Saygılarımla......