(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendisi 10 Haziran'da katbettiğimiz Cengiz Aytmatov'un gönlümde yeri bambaşkadır... Ruhu şad olsun. Güzel bir aşk romanı Cemile... Roman şiirleşmiş sanki dizelerinizde. Yüreğinize sağlık... Saygılar selamlar...
Desem ki şimdi Süzülür turna Mor dağlarda, bir güzelin uğruna Sesim düş olur düşer Bir çoban kavalına Düşüyor da. **************GÜZEL ANLATIM TURNA DAĞLAR ÇOBAN KAVAL GERİSİ MARTAVAL HER ŞEY GÜZELLER UĞRUNA
Zorla arabamın camını siliyor Mendil satıcıları Son sürat ezip geçiyorum ‘’Siyasi günlük gazete’’ ile örtüyorlar üstünü Umursamıyorum Kim umursuyor ki?
Yine Cemile bağırıyor Kiçine bala! !
Güzel bir film sahnesinde hissettim kendimi yüreğine sağlık beğeni ile okudum saygıyla...
Şiir 21. yüzyıl insan ilişkilerini sorguluyor. günden güne kirlenen, tüketilen insanı, insana ilişkin duyguları, değerleri.... . Güzel dizelerini tebrik ederim şair
Hayatın içinden ya da hayatın kıyısından, gerçekleri gören ve yazan yürek, farkındalık, zor olsa gerek bu şekilde yaşamak.kalabalıklarda yalnız kalmak...
her şehir gezintisi hileli bir taksimetreye ölçüt...köprü altında kabalaşan bir pazarlıktan aldım sus payımı ve sonra kayıbım ..sorduğum adreslerde kimse oturmuyor...bir kilo insanlık kaça para...zihinlerdeki bulmacanın gizli anahtarını buldum....menfaat....ödülüm nerde?.....hani gazete küpürlerim...üzerine verdiğiniz şekilsiz oyuncaklar kimin kopyası.....alkışlamayın her çirkin şeyi...ahmaklık bile bu kadar ucuz değil....hadi uyanmak ...yaşama bir başlangıç olsun......
Güzel bir aşk romanı Cemile... Roman şiirleşmiş sanki dizelerinizde.
Yüreğinize sağlık... Saygılar selamlar...