(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ses..daha önce kimsenin duymadığı hiçbir canlıdan ya da cansızdan sadır olmamış bir ses bu..tanrının sesi gibi..şiir sesi..sen eksik olma şiirden ben tam olmasam da olur..
gamzesine karanfil iliştiren kadın.... yumuşak huylu bir şiir, tam da bugünlerde ikinci yeni nin tarifi ediliyor , sizin şiirde ikinci yeni şiiri bence... saygılar...
Sen deyince kar yağıyor kağıda geçip gidiyor gamzesine karanfil iliştiren kadın hayat diyor hayat işte ne olsun bir yanı inanıyor bir yanı çok üşüyor…
Siyah beyaz filmden alınmış sahneler gibi akıp gitti şiir gözümün önünden...Zarif upuzun ince bir kadın,'' ve gamzesine karanfil iliştirmek'' gülünüce yüzünde güller açmak deyimi gibi...güzeldi, ne kadınlar vardı vardı zaten yoktular...
Sen deyince kar yağıyor kağıda geçip gidiyor gamzesine karanfil iliştiren kadın hayat diyor ================== Karanfil Koksun kadın. Karanfillerle donansın. Gamzesi öyle bakıyor Benim sevdiğim sansın. Tebrikler Can. Çok güzeldi..
Gamzesine karanfil iliştiren kadın her gece uyanıyor göğsüne sakladığı yıldızı çıkarıp asıyor gökyüzüne bir yanı ışıldıyor bir yanında kar yağıyor kağıda..
Bayım diyor elleriniz bir şeyler mi anlatmak istiyor.. korkuyor.. ellerinin uğultusuyla kapatıyor kulaklarını elleriniz bayım elleriniz gidiyor bir yanı dur diyor bir yanı hep susuyor.. ---------------------------------------------------------- Aslında şiir güzel şiirde nedendir bilmem bana burası çok daha güzel geldi. Sağlıcakla efendim...
muhalifx..