(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diğerimiz oltanın ucundaki solucan/ fırtınadan habersiz kelimelerinin kefeni var / kefenin cebinde şiir kendisine şair diye seslendik arada bir
kırılan bir kalemin telaşına düştü vicdan muhasebem okudukça zihnin yüceliğinde şiirin temasında boğuldum anlatımna ve kurgusuna sığındım şairin lütuf değil belki ama bir borç..özür...
şairin korkağı olmaz..korkaktan şair de olmaz hani..yazdığını yakabilecek kadar cesurdur her gerçek şair..gerisi kelime avcısıdır belki..ötesi değildir..
Korkak bir şairi avutacaktık sessizdik Tüm şiirlerinden geri çekildik
klan biçiminde yaşayanların ; ilk çağlarda evreni son derece kaba özellikleriyle tanıması gibiymiş hala yüzyılımız insanın şiirden korkuşu ve öldürdüğü kurbana dahi onu öldürmek zorunda kaldığı için af diliyorken kızılderililer tragedya ve acı sunağı bu yaşanan.
tek sesi dinlemeye alışkın kulaklar garipser çok sesli orotoryoyu ...
kelimelerinin kefeni var / kefenin cebinde şiir
kendisine şair diye seslendik
arada bir
kırılan bir kalemin telaşına düştü vicdan muhasebem
okudukça zihnin yüceliğinde
şiirin temasında boğuldum
anlatımna ve kurgusuna sığındım şairin
lütuf değil belki ama bir borç..özür...
saygılar...sevgiler.....aspendos