tarihe yazılan aşklara, bir yenisi daha eklendi bugün yeni bir dünya, yeni bir gündür benim için her şey yeni bugün, mesela ekilen fidanlar, ağaçlar hepsi birer birer toğrağa diz çöküyor şimdi topak topak ardımda kalan bir geçmişim var artık ne bir hatırası, ne de bir anısı kaldı gözlerimde dün yediğim aşımdan tut, içtiğim suya kadar unutmuşum artık yeni bir pınarla besleniyorum yeni bir aşkla süsleniyorum hayata taze bir nehirle dökülüyorum denizlere yeni dağlarım, yeni yazlarım var artık.
o sürüsüyle dolanan sahte sevgileri tek bir aşk ile uzaktan selamlıyorum ve mideme dokunan o kalp ağrısı günlerimi o beni kahreden yılların, en sessiz ihanetlerini yine sessizce içimden usulca terk ediyorum.
bugün öyle sevmişim ki ben, her şey bir yana artık kalan her şey bir yanda, o sol yanımda benim yazımda, sızımda, her anımda ileri aldığım saatlerin o son duruşunda şu geçen zamanın her tarafında sadece o var artık geçmişten uzak tüm özgürlüğümün esaretiyle, o’na bağlıyım artık kenetlenen dillerimin ön sözüdür kalbimdeki biraz uçuk, biraz kaçık, delice tüm gidenlerin aksine unuttutturmuştu hepsini dağ gibi geçip devrilmişti üzerine.
anladım ki can gibi duranlar cansız bir bedenmiş içimde kuru bir gürültüymüş ıslak yüreğimde aptal bir avuntuymuş gönlümdeki anılar boşa geçen zaman ve kumardan bir kağıtmış yaşadıklarım en değerli zamanımda izlediğim, en kötü bir filmin en acılı sahnesiymiş içimdeki duruşlar tek geceye sığdırdığım bir cümleymiş hepsi ta ki gelipte, sen bana hepsini anlatana kadar ta ki gelipte, içimde seni hissettiğim an’a kadar geçen her yıl, olabildiğince yalan, olabildiğince uzakmış bana hepsi bir hiçmiş meğer, seni tanıdığım şu an’a kadar hepsi düpedüz bir düzlükmüş içimde şimdi hepsine birden, koca bir çizik atan, bir kalp var içimde her şeyi silip süpüren, bir aşka sahibim artık tüm gidenleri toprağa veren, bir kalbe aşığım ben beni benden alıp baştan yaratan, bir kalbe vuruldum ben edilen duaların hepsinde, şimdi varsın ya sen yüreğine, ellerine, gözlerine kurbandır kalbim o güzel sesine dünmüş, acıymış, yıllarmış şimdi hepsinin canı da cehenneme.. tüm gidenlerin ardından, hoş geldin yüreğime şimdi sen sevdiğim, hoş geldin gönlüme..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoş Geldin Gönlüme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoş Geldin Gönlüme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o sürüsüyle dolanan sahte sevgileri tek bir aşk ile uzaktan selamlıyorum ve mideme dokunan o kalp ağrısı günlerimi o beni kahreden yılların, en sessiz ihanetlerini yine sessizce içimden usulca terk ediyorum.
* bende usulca terk ettim 18 yıl öncesi olan ihanetleri gönlümü aşka sevgiye açtım bekledim sevilmeyi bu ölümlü dünyada istiyorum artık yanımda sevdiğimi özlem hasret geride kalsın kuralım artık mutlu geleceği
Gidenlere saygıdandır her yeni gelene sevgiyle bakmak ..insan anılarına saygı duymuyorsa yaşanların hiç bir anlamı da yok demektir.. Gelenlerin size güzelikler getrimesi dileğimle..selamlar.sayın şair..
Uğurladıklsrınızıda bir zamanlar hoş geldin gönlüme diye ksrşıladığınızı unutmayın Dost kalem hatalarda bizler için ve asla tek taraflı olmadığı gerçeğini unutmamalıyız Inşallah yaşananlardan ders alıp yeni ilişkinizde mutlu olursunuz Her şey gönlünüzce olsun hoşça kalın
tek bir aşk ile uzaktan selamlıyorum
ve mideme dokunan o kalp ağrısı günlerimi
o beni kahreden yılların, en sessiz ihanetlerini
yine sessizce içimden usulca terk ediyorum.
*
bende usulca terk ettim 18 yıl öncesi olan ihanetleri
gönlümü aşka sevgiye açtım bekledim sevilmeyi
bu ölümlü dünyada istiyorum artık yanımda sevdiğimi
özlem hasret geride kalsın kuralım artık mutlu geleceği