Çamlıca’da bir çay bahçesindeyim, koca bir şehire küçülterek bakıyorum tepeden sigaranın paketini tersyüz edip İstanbul karalıyorum aşkına... düşünen adam gibi suskun ve ketum bu şehir yapışıyorum iki yakasından, silkeliyorum, kendine gel! teeddüp halindeki senfonilerin susmalı çıkarmalısın bağırsaklarında kabızlık yapan pislikleri! haberi olmadan yedi tepeli kompradorların...
zurnada peşrev olmaz; olmuyor, sarhoşluğa vurmuş kendini, üç maymun gibi kör, sağır ve dilsiz bu şehir, yedi tepeli komprador hükümran, avuçlarda tutulamıyor zaman şerhler ise müruruzamana uğramış... uyuşturulmuş gözlerden kaçışan kuralları Geheime Staatspolizei jenosite uğratmakta Göyünmekte kalembek gövdesi Müstehzi çığlıklar duyulmakta rüya tabirlerinin tafsilinden manifestomu şeffaf parşömen sayfalarıma tuşları kırık daktilomla yazıyorum bahar çiçekleri umut açmakta papatyaların yapraklarında kaderim seviyora çıkmakta, seni, bir demet karanfille bekliyorum, gezi parkı törenlerinde evlenelim, haberi olmadan yedi tepeli kompradorların...
yalnızlığın bakışları koca bir şehrin çıkmaz sokaklarında dejenereleşmiş ilaçlar enjekte ediliyor beyinlere dağılmakta törenler, sınırlar darma duman baharı bir dahakine saklıyorum, cağ cağ umutlar bir dahaki bahara sol yanımda aşk sarsılmasız duruyor haberi olmadan yedi tepeli kompradorların...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEDİ TEPEDE KOMPRADOR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEDİ TEPEDE KOMPRADOR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok içten çok samimi dertleşir gibiydi yüreğinize sağlık üstat
Çamlıca’da bir çay bahçesindeyim, koca bir şehire küçülterek bakıyorum tepeden sigaranın paketini tersyüz edip İstanbul karalıyorum aşkına... düşünen adam gibi suskun ve ketum bu şehir yapışıyorum iki yakasından, silkeliyorum, kendine gel! teeddüp halindeki senfonilerin susmalı çıkarmalısın bağırsaklarında kabızlık yapan pislikleri! haberi olmadan yedi tepeli kompradorların...
Hocam ellerinize yüreğinize sağlık, harika bir şiirdi okuduğum,yazan kaleminizi yazdıran değerli yüreğinizi tebrik eder kutlarım. Yürek sesiniz hiç susmasın ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Sevgili Hocam, Eski İstanbulu hayal etmekte bile zorlanıyorum. Belki köprümüz yoktu ama daha saygın bir hayat vardı. Artık çirkinlikten başka hiç bir şey yok benim için . Saygılarımla
İğfal denilince insanların aklına hemen kadınlar geliyor. Bir şehir, bir güzellik nasıl iğfal edilirmiş , bu şiiri okuyup ta görsünler... Saygılarla usta...
DEĞERLİ KARDEŞİM.ÜLKEMİZİN BU GÜNKÜ DURUMUNU ŞİİRİNDE ÇOK GÜZEL İRDELEMİŞSİN.KOMPRODORLAR ZATEN ORTADAN YOK OLMADIKÇA ÜLKENİN DURUMU DÜZELMEZ.ŞİİRİNİZİ KUTLUYORUM.PUANIM TAM .SELAMLAR.
Çamlıca’da bir çay bahçesindeyim,
koca bir şehire küçülterek bakıyorum tepeden
sigaranın paketini tersyüz edip İstanbul karalıyorum aşkına...
düşünen adam gibi suskun ve ketum bu şehir
yapışıyorum iki yakasından, silkeliyorum, kendine gel!
teeddüp halindeki senfonilerin susmalı
çıkarmalısın bağırsaklarında kabızlık yapan pislikleri!
haberi olmadan yedi tepeli kompradorların...