benim kıyametim yaşlandıktan sonra kopar yaşlılık eskimenin problemi, çözemediğim olgunlaşmak yaşlılığın sağlaması mı... rengim kırmızıysa kırmızı akar kanım, nedense beyazsa tenim kanım da beyaz... kırmızıbeyaz duygular kıymete biner rujlu temaslarla azıcık tilki kurnazlığına da asılır beceri, nihayetinde tarihler elle yazılmakta etiketlere en eski tarihin yazıldığı etiketler kırmızı yaşlılara ait, aşkın ederi kırmızı şarap... azalırım bir çimdik, mahzenlerde rutubet kokarım karanlıklar eskimiş şarap tadında buruk bir karanlığa ışık ararım bir ruhuma çıkar yol ararım algılarımda uçuşan meleklere kanat olup açarım, kafam karışınca karanlık korkutur beni; elimden tut ki, korkularla kafa bulayım...
kırkgeçit yatar kendi yatağında çığırtkan şeriatın kestiği parmağın acısından ellerim kelepçeli bileklerimden nezarethanede dört asır suçlanırım haklı olarak aşktan oysa onu ben götürürüm fıçılarda her gece görürüm sokak lambalarında kırık ampulleri takmaktan üşeniyor büyükşehir işçileri razıyım onunla birlikteyken karanlık olmaya... meleklerin kanatları tanrıya serinlik yapar onu severim bir şişe içinde sıcacık lakin nasıldır sutyensiz bir ben bilirim şayet başkaları da bilirse şişeyi kırarım...
tek başımayken çelimsiz bir tin edindim cansız mı kuru mu kıvrımları tanımam sokulurum döşüne memelerini istemem örtündüğüm karanlık iz bırakır tenimde kırmızı tezahürat gereksiz alkışlar yeter kaliteme kırmızı daha muhteşem beyazdan aşkın ederidir kırmızı... kimseler sevemez onu kırmızı renginden bir ben içerim al yeşil dudağımdan... benim uykum içmezsem bir yudum kırmızı başlamaz, sen gelmezsen düşlerime, sarhoş olurum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN EDERİ KIRMIZI ŞARAP... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN EDERİ KIRMIZI ŞARAP... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU İNSAN GÜNAYDIN ; HARİKA.. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
Kutluyorum şiirinizi gönülden
Gün eksilmesin pencerenizden.
Saygılar