(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güz hüzündür ağlar evin kapıları yangınlara akasya kokusu yok ninnisiz yıldızlar vurur kıyılara çerçevesinde kaybolmuş resim yüreği ana gözleri bulanık baktı kavuşma anına öpme vakti ne zaman.
Şiirin oldukça güzeldi Aysu.Bende soruyorum evet.Ne zaman?.. Yüreğine sağlık.Emeğine sağlık. Sevgi ve Saygılarımla...
Barışı vurdular, savaşın barutla sevişmesi kulaklarda zar patlaması iniltiler orgazmın adı bomba hem cansız hem kanlı eylemler, boyu devrilesice terörizm lanet olsun ismine cismine
Yüreğindeki ışık gözlerine akmış sevgili şairim.. Göz: kalem ((:
Karockedy tarafından 3/3/2008 1:32:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
penceremde kuşlara baktım düştü avluya teldeki kuş bir tadımlık barış takamın adı götür beni ağaçların altından güneşi göreyim.
güz hüzündür ağlar evin kapıları yangınlara akasya kokusu yok ninnisiz yıldızlar vurur kıyılara çerçevesinde kaybolmuş resim yüreği ana gözleri bulanık baktı kavuşma anına öpme vakti ne zaman. çok harikaydı....çok beğendim....saygılar
TELDE BİR KUŞ BULDUM GÜNLER ÖNCE... KANADI TAKILMIŞ KANIYOR VE UÇAMIYORDU. SARDIM SARMALADIM VE İYİLEŞTİ BUGÜN. AZAD ETTİM UÇTU ENGİN MAVİLİKLERE VE GELİP KONDU EDEBİYAT DEFTERİNE:))) MERHABA.
güz hüzündür ağlar evin kapıları yangınlara akasya kokusu yok ninnisiz yıldızlar vurur kıyılara çerçevesinde kaybolmuş resim yüreği ana gözleri bulanık baktı kavuşma anına öpme vakti ne zaman.
güz hüzündür ağlar evin kapıları yangınlara akasya kokusu yok ninnisiz yıldızlar vurur kıyılara çerçevesinde kaybolmuş resim yüreği ana gözleri bulanık baktı kavuşma anına öpme vakti ne zaman.
güzel bir şiir okudum sayfanızdan tebrikler yüreğinize sağlık selamlarımla
güz hüzündür ağlar evin kapıları yangınlara akasya kokusu yok ninnisiz yıldızlar vurur kıyılara çerçevesinde kaybolmuş resim yüreği ana gözleri bulanık baktı kavuşma anına öpme vakti ne zaman.
mavi bir uçurtmadır düşler gök yüzünde ki türküler umuda yelken açar halaylarda__
"penceremde kuşlara baktım düştü avluya teldeki kuş bir tadımlık barış takamın adı götür beni ağaçların altından güneşi göreyim."
son sözdür özgürdür tellerdeki kuş, uçar güneşi görüntülemeye__
"güz hüzündür ağlar evin kapıları yangınlara akasya kokusu yok ninnisiz yıldızlar vurur kıyılara çerçevesinde kaybolmuş resim yüreği ana gözleri bulanık baktı kavuşma anına öpme vakti ne zaman."
güz sonunda vuslada ermiştir, şimdi öpme vaktidir umudu__
Umuda pupa yelken. Güneş uzaklarda değil. Ya da öyle umut ediyorum. Düşündüren harika bir şiir okudum yine kaleminden. Yürekten kutluyorum. Nazar boncuğumu da bırakıyorum.