Okuduğunuz şiir 28.4.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Hejân
www.youtube.com/watch?v=u0Kh0bS5RbI
Sen yoksun hejân Tadım kaçıyor. Sokaklarda kalan yüzüm Güpe gündüz yağmalanıyor. Sen yoksun hejân Adım çıkıyor…
Ellerin eksik ellerime hejân Mevsim seni üşüyor. Sonbahara takılı kalan dudaklarım Ana avrat yokluğuna sövüyor. Avuçların yok hejân Parmak uçlarım kim bilir, Hangi yağmurda ıslanıyor.
Bakışlarım yetim gözlerine hejân Karanlık ölüme kapanıyor. Küf kokan sokakların arsız lambalarında Siyaha çalan bakışların kendini gizliyor. Gözlerin yok hejân Hangi gökyüzüne baksam Kirpiklerim kör oluyor.
Hiçbir türküde geçmiyorsun hejân İçim daha çok sızlıyor. Bütün besteler heba edilirken Şavkına kapılıyor kulaklarım. Sesin yok hejân Üç defa duyuyorum gidişini Yokluğuna hangi yanımla sağır kalsam Yetmiyor.
Ölüm mavi, mavi yanıyor bedenimde hejân Musalla adresimi yıkıyor. Mezar boşluğuna değen saçlarım Ansızın toprağa karışıyor. Ölmüyorum hejân Gidişin amel defterimi dürüyor.
Gitme hejân Aklım gidiyor. Ardında kalan suretim Kurşunlara geliyor. Gitme hejân Sana gitmek Bana ölüm yakışmıyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hejân şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hejân şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir düz yazı kıvamında; imgesellikten uzak ve oldukça bilinen klişe tabirlerie dolu. güne yakışmadığını düşünüyorum bundan dolayı. bilindik söylemler...
ben sizin daha iyi şiirlerinizi okuduğumu hatırlıyorum. saygılarımla
yine kaleminizden etkileyici bir şiir okudum her daim kalitesinden taviz vermeyen şiirlerin şairine yine en kalbi hislerimle tebriklerimi yolluyorum hem de en afilisinden
Diyetine yine yalnızlik düşüyor
Üşüme gel hejan