(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sude Nur hanım beni tanımadığınız için o yorumu yapmışsınız üzüldüm.Sizin ten derken insan teni olarak olayı almışınız ben de onu oya alarak ele aldım .Size hiç bir hakaretim olacak bir yorum değil neden o kadar alındınız anlamadım. Şiir yazanlar ince düşünceli olur ama,yorumumdan size alaya alacak hakaret edecek bir şey göremiyorum ama ille de size göre var diyorsanız ne olarak anlamışsanız o anladığınız için özür dilerim ,saygılarımla.
Uzun yillardir defterde üyeyim, kimseye saygisizligim olmadi, alip vermedigim de yok. seviyesiz hic bir yaklasimim olmadi. körler sagirlar bir birini agirlar muabbetinede hic girmedim. mütevazii biriyim lakin benim mütevazi biri olmam kendi bilmezlerin gelip siirimin altinda sacma sapan yorum yazmalarina izin verecegim anlamina gelmiyor. burasi cocuk bahcesi degil, cocuk yuvasi da gidin kendi kulvarinizdakilere yorum yazin olur mu. tanimam etmem sizi bu ne saygisizlik. bilginiz olsun ben cocuk degilim, ne yazdigimi da iyi bilirim siirden anlamiyorsunuz madem gölge etmeyin baska ihsan istemez. ne güzel bir bag kurmussunuz masallah. gidin tentene örün siz kendinizce. kimse kimseyi sevmek zorunda degildir laik saygi duymak zorundadir!
inanmam tabi ki de
kılı kırk kere yarmadan
:)