Şimdi ölüyorum bir proleter gibi. Otuz saniye veya daha kısa bir zamanda. İri postalların altında, Küçük apoletler ezdi beni. Bilgeliğim kırıldı önce, Sonra bileklerim. İki gözü hala hayata dikili. İyi halli bir Marksist gibi, Meryem’in taksitli sancılarında Belini ağrıtan İsa gibi, Ölüyorum, Issız bir o kadar da kalabalık bir çarmıha bağışlıyorum ellerimi. Kanıyor avuçlarım, Yüreğimde çivi izleri. Yapraklar rüzgârla irkiliyor, Başı dönüyor ayrılıkların. Yıldızlı bir gök taşınıyor galaksimden, Ölüm mangasının Karşısına dikiyorum bedenimi, Başıma konan talih kuşu vuruluyor alnından. Belki rasyonel görünmüyor ama, Regl oluyor şehrin sokakları korkudan Dönemli dönemsiz bir kanamadır bu içtihatsız. Kediler gurur takılıyor mart ayını, Boykot ediyor mahalle kasabını, Kelimelerin kifayetini kaybettiğini düşünerekten, İhtişamının hattını çizdiriyorum bir ressama, Geçmiş olsun dileklerinde bulunmayacak artık eczacılar, Öpünce de geçmeyecek, Daha bir zonklayacak, Daha bir ölecek, Acılar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MIŞ'LI BİR ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MIŞ'LI BİR ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.