(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
senden başkasını yazmazken kalemim nerden çıktı bu peçeli soğuk gitme ! siyah beyaz rüyalarımın, rengini çalan ömürlüğü ! silinemezsin öznesi kayıp cümlelerin sahibi yapamazsın beni sen sözcüklerini kapatırken sözcüklerime sadece sıcak bir duygu bağışla istedim yüreğimin kramplarına... ben böyle şiirler yazmayı haketmedim !
:((
ah canda canım ah yüreğime komşu olan şairem de bana şimdi, hangimiz hakettik,soğuk ayazları içimize çekmeyi hangimiz hakettik,uğruna dökülen gözlerimizi kıyısız kentlerin köşe başlarından toplamayı ayaza mahkum yüreklerin kışı sert olur yağmur gözlüm gökyüzüne başını dik kaldırabiliyorsan buğün yüreğinden korkma ellerini açarken yüreğini teslim edebiliyorsan büyüksün işte dilinden geçip te yüreğimle sevdim diyorsan üzülme :(
vakit geçiyor ömür su misali bak ardımızda ki şiirlerin hepsi yarım ne zaman bir bütün şiir yazsam korkardım ben ne zaman dolu bir (aşk)yazmaya çalıştıysam hep noksan kaldım döküldükçe dikilecek öyle çok söküklerim var ki benim
bilmediler can! görmediler Mevla'm bazı yüreklere öyle perdeler indirdi ki son pişmanlıkları ancak kendini kavuracak bir gün
ah mis yüreklim, yokluğu bilmeden varlığın kıymeti anlaşılmıyormuş bak iki avuç ortasına ellerinin neleri saklıyor zaman şimdi oraya yazılmış olanları okuyacaklar bir gün...
HAKETMEDİK... HAKETMEDİK...
ŞİİRE DÖKÜLEN TÜMCELERİN YETİMDİ(ben gibi)
adından ötesini bilmezken dilim nerden çıktı bu uğultulu sessizlik duy ! sesimin içindeki saklı uçurumlarda sallanan suskunluk ! susturamazsın, düğümleyemezsin aşk dolu sözcüklerimi kanatamazsın dudak uçlarımı sevişlerini kapattıkça sevişlerime sadece sesini bağışla istedim suskunluğuma.. ben böyle bir ahrazlığı haketmedim !
aklından geçenlerin mükafatı tez olur inşallah can.. kalbi tebrıklerimle özlemişim mısralarında soluklanmayı nefesim yetmedi yine ağrıdı solum..
tebrıklerim bitimsiz olsun can
Funda SAĞLAM tarafından 3/15/2015 2:44:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ölüme yakın nefessiz kaldığım bir haftanın sonunda gelir gelmez düğümlendi boğazım yorumlarınla, gözucumdaki iki damla yaşla okudum yaşadıklarımızı ,sayfalarıma sürdüğün hüznün kokusuyla. nefessiz kalan ciğerlerim öyle yorgun ki anlatacaklarım bile ağlıyor sanki içimde hasta yatağımda ,büyük bir öksürükle çıksa diyorum yaralarım dinlensem huzura ersem :( Ah yürek komşum, can bildiğim kadın seviyorum seni sızlattın beni.
Ben böyle şiirler yazmayı haketmedim !
İnanılmaz güzel bir final...
Yunusun yorumuyla, çok sevdiğim bu fon müziği ile
harika
Tebriklerimle