III- Soğuk mermerler üzerinde çiviler serili yatağım, gözyaşımla delik deşik olan yastığım ölmemi beklerken alev alev yandığım sevdaya ettiğim, yeminler süzülür birer birer avucuma. Göğüs gererim tüm sensizliğimle tüm uzuvlarımı kangren eden boşluğa
d o ğ r u l u r u m
IV- Geceler yürürken üzerime yakarım şiirlerimin kandillerini , sus pus olur herşey tüm şehir söner bakışlarındaki ışıkla. Kıvrılırım yüreğinin kıyısına. yutkunurum boğazımdaki çığlıkları ölüme sığdırdığım karanlıklara inat soğuk duvarlardaki gölgenin gülüşüyle bir ömür eklerim umutlarıma.
sabaha uzanan alaca kızıllıkta yeniden doğarım sana .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşürüz Yokluğunun Nefesinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşürüz Yokluğunun Nefesinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabah sabah ne yazılır , hangi sözle teşekkür edilir bilemedim yüreğimi sıcacık eden bu büyük sevgin karşısında. Bilirim o değerli parmaklarını bile yormassın herkese ki bana yüreğinden kocaman yer ayırdın sen. öyle şanslıyım ki. Sende benim gönlümde çok özelsin bunu biliyorsun elini koy sol tarafına Kucak dolusu günaydınlar ,selamlar gönderiyorum sevgimle yüreğimden yüreğine. Güzel yürekli ablacım iyiki seni tanımışım iyiki.
İnşAllah ne sahlepler içip, ne sohbetler edeceğiz nasipse ;) seviyorum seni yüreğimin bitanecik komşu ablası.
Sevda , doğal olarak farklı boyutlarda yaşanır yüreklerde.... " her şeyim " boyutunda kabullenişlerin hasretleri yaşarken bile , sevgiliye özlemlerde bile , ruhsal boyutta yüreklerin birlikteliği ve ruhsal bütünleşme arayışları doğaldır elbet... Belki , ancak böylece yaşayabilecek gücü bulabilir , böylesine "her şeyini " kaybetmiş ya da hasretine düşmüş yürekler... Bu anlamda , hasreti ve güçlü bir sevginin hasret boyutunu güzellikleriyle birlikte şiirselleştiren eseriniz için kutluyorum şair. Güzeldi. Yüreğinize sağlık ... Saygıyla her daim.
Kelimelerin harf harf bölünmesinin edebi hiç bir yanı olmadığı gibi, estetik de değil. Şiir güzel ancak bu husus gölge düşürmüş. Başarılarınızın devamını dilerim.
Öncelikle hoş geldiniz.Şiir yolunuz açık ve aydınlık olsun. Şiirler çoğalsın kaleminiz de.Fon müziği eşliğinde şiirinizi okumak keyifliydi.Yüreğinize sağlık.Kutluyorum. Selamlarım sizinle olsun.
Çok söze gerek yok
Herşeyi en güzeliyle kendini ifade eden bir şiir
Tebrikler