Ey ! Tek bir sözüne , ölmelerimi kefaret sayacak kadar, susadığım sevgili !
Umudumu bağladığım, dudaklarının orucunu bozsan da , bir söz söylesen bana.
I- O söz; Acı acı yuttuğum ,zehir tadındaki boynu bükük an’larımız yerine , damla, damla adını yudumlatsa, kirpiklerimden, dilime .
O söz ; öyle bir çıksa , dudaklarından takvim yapraklarıma düşen, başka hikayelerin ,en güzel anlamlarıyla dilaltında, bir çocuk peydahlatsa, elinde, mutluluklar serilen kalemiyle, O çocuk ; en derinlerinde , en yırtıcı sancılarınla çığlık çığlığa boğulduğun , yumruklayan sözlerini , karalayıp, yüklese ,bir bir kelimelerine.
O söz; Hayat’ın sapağını buldursa ölüme yürüyen dizlerime. Bükülen alfabeme inat kalemimden sağsa sevdamızı anlatan ,süt rengi ,hecelerimi.. Her darbede yorulan kalbimin sevdana atan ritimlerini , getirse kendine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Sustukça , Susuzluğum Artıyor Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Sustukça , Susuzluğum Artıyor Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değer verdiğim şairlerin başında gelen melek kalpli şair şiirinizi okumakdan haz duydum saf ve temiz yazılımlı abartısız okuruna güzel bir sunu çok hoş olmuş yüreğine sağlık kalemin hiç susmasın
Sen sustukça , Açlığım, susuzluğum , artıyor sevgili.)
~~~~
nefesine muhtaç yanımı,bıraktıklarınla kaplıyorum sen sustukça ben kanıyorum :( bir uçurumdan bırakıldığımda anladım kimsesizliğimi susuzluğum sana muhtaçlığımdandı öfkem içimdeki hasretinde di acım felakatim şimdi..
ne güzel bir finaldi şiire yakışan ne naif imgelerdi şiire doyuran emeğine saglık can... gölgesi üşüttü beni şiirin
sesi yüklenir ezanlı bir vaktin kırgındır yorgundur yoksuldur gözeneklerinde yüreğinin açtır susuzdur yoktur bitiktir................gözden çıkar bir gece yanığında ses....
Binlerce Kapıyı Açsan Ne Olur Ki , Gönül Kapısını Açamadıktan Sonra Binlerce Dostun Olsun İsterse, Yüzünden Maskeyi Çıkarmadıktan Sonra Binlerce Sevenin Olsun Ne fayda, Lazım Geldiğinde Yanında Olmadıktan Sonra Binlerce Gözün Olsun Neye Yarar, Nasıl Bakman Gerektiğini Bilmedikten Sonra Ve Binlerce Gönüle Sahip Ol İstersen, İçinde Kimse Barınamadıktan Sonra...!
supersınız ya .. allah eksık etmesın hıc bır zaman yurehınızın sesınızı .. muhtesemsınız saygımlasınız
sustum , Kir/alık bir lisan kırılır dilimde Ziyanımın en can yerinden hesabı kahhâr Can kesiği toyluk var ruhumda Sözlerin intikal edişinde yoksul bir söylem Olmadık bir zamana meczup bir hâl
(Duyur sesini bana
izin ver seni bulmama
sobeleyim sesini.......
Sen sustukça ,
Açlığım, susuzluğum , artıyor sevgi
muhteşem final tebrikler-------