Okuduğunuz şiir 31.3.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Funda SAĞLAM'a Sonsuz Teşekkürlerimle
Bu Şiir Tutacak Beni Korkuyorum
Can yanığı içinde ölen harflerimin cesedini yatırarak boylu boyunca mürekkebime, İnşaa ettiğin ’Ayrılık’ın’ raylarına yerleştirdiğim tehirli bir şiir daha kaldırıyorum yüreğimden sana .
Aşk kokulu anlarımız tarafından acıyla süslü gözlerimizden öpülerek uğurlandığımız tüm iç kanamalı umutlarımla, yol alırken sana; endişeler içinde boyun büküyor hayaller devrikleşiyor dudağımın ucunda tüm umut kokan sözcükler .
(-Ya ?..diyorum . -Ya -Karşılamazsa çirkin gülüşlü Adam ! )
Her bir vagon dar geliyor !
Paramparça olmuş yüreğimin pencereleriyle yaklaşamazken can kenarına sığamazken yokluğunun kalabalıklığına gülüşlerine olan susuzluğum geliyor aklıma susup, sığınıyorum varlığının tenhalığına.
Yüreğimin sokaklarında dolanırken Bu şiirin , tutmasından korkuyorum beni .
Telveli bir kavuşma içiriyorum kalemime sen içimde kıvranırken .
Yüreğim bulanıyor y a r !
A ş k kusmak i s t e m i y o r u m !
Yalvarırım izin verme ! Çıkarmak istemiyorum içimden s e n i !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Şiir Tutacak Beni Korkuyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Şiir Tutacak Beni Korkuyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecelerin sabahladığı yastıkların başucundaki her güne yakışan ve de yakışacak yakışıklı bir şiir... Geç kalınmışlığın mahcubiyetiyle slm sana şiir, slm sana şair... Ve Funda Can yüreğinin güzelliğini aratmayan sesine sıhhat ve afiyet...
Yelkenlerini üfürdükçe yaşanmışlıkların ufuktaki özlemin hayalet kentlerinde ecelsiz düşlerle avunuruz. Kıyıdan ayrılmaz oysa dalga, ağaçların yapraklarına ay düşer ve bütün sorular ve cevaplarda mavi en çok gülüşlerini gizler. TEBRİKLERİMLE...
Keşke kimliğinizi gizlemeden dese-bildirseydiniz yüreklice ben şuyum diye..
Herkes beni yanlış anlaşada ben yaptıkalarimdan hiçbir Zaman çekinmedim çünkü yanlış olduğuna inanmadım hiçbirininde, beni anlamanız için benim yerime koyun kendinizi bakın o Zaman Problem kalmayacak.
Neyse kimseye kırgın değilim kırgınlığım kendime herşeye rağmen Hayat diyorum bir nefeslik zaten gerisi ölüm
Yine de saygılar.
Nar-ı Çiçek tarafından 5/16/2014 11:41:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bilirim , Şiiri yaşayıp her dörtlükle birlikte yanmanın anlamını. Elbet görüp geçirdim ben de.
Koca bir deneyimle öğrendim sizi severek okumayı !
Anısı üzen bir geçmiş olarak kalsa da dimağımda, aynı şiirde tutulmuşuz ya bu akşam vakti, okudukça anlaşılmanın verdiği gururla, hisseden kalbine sonsuz selam ve sevgim ile...
Haklı bir ödülü hak eden şiirinizi gönülden kutlarım .Dün okudum ama nedense sayfalar açılmamakta direndi defterde belkide bulunduğum yerden dolayı:(Yorumumu ancak şimdi yapabiliyorum .Sevgilerimle..EMA
Yalvarırım izin verme ! Çıkarmak istemiyorum içimden s e n i !
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; FUNDA HANIMIN GÜZEL YORUMU EŞLİĞİNDE HARİKAYDI ..HAKKI TESLİM EDİLMİŞ BİR ŞİİR..ZEVK ALARAK OKUDUM VE DİNLEDİM.. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI .. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Bir şiirce tutulmak ya da yakalamak şiiri imgesinden, şairin yüreğinden. Ne hoş bir uğraştır bilirim şair.Bazen de biz yakalanırız şiire. Yani şairle bile bile lades gibi. Şiire kesti yüreğim. Beğeniyle okudum
Nefesimin soluğunu kesip kesip yeniden içtim içime Sonra tekrar, DIŞIMA VERDİM AĞRILARIMIN X KATİLLERİNİN SOLUK ZİNDANINI İçim dışım bir çocuğun kalbinde yakılan umut çiçekleri O çiçekleri yok edenler Rahmet görmeyecekler bilirim Tıpkı şiirinde ağladığın x kişi gibi
Şimdi sal rüzgarın topal esişlerine Kendine yaslanıp bak göğün dans eden bulutlarına İçlerinden birini seçip dilek tut Dilek bulutun içine sakladığın Duandan yaşa cân'ım şairem
İki kalbe gökte her daim bekleyen Hafaza Meleklerini diledim Yüreğinizden öperim bir dolu bir çok dolu
Sevgimle iki can taneme sevgimle Var olun var olun.
Yalvarırım izin verme ! Çıkarmak istemiyorum içimden s e n i !
Funda can'ın sesiyle,duyguları dile getiren sözüyle,fon müziğiyle seçkiyi fazlasıyla hak etmiş gönül sesinizi yürekten kutluyorum. Tebriklerim; günün kırmızı kurdele yakışmış şiirinize. Sevgi ve selamlarımla.
Evet sevgili şairem bu ses o kadar güzel ki, bir o kadar da yürekten okumuş ki , anlamına anlam kattı şiirimin işleyen içinize gönderdim teşekkürlerimi tekrar .
Aşk tam da anlatamadığım , yetersiz kalan kelimelerim gibi birşeydi . Ne mutluluklarına yeterdi anlatımlar , ne de kıyametlerine . Umarım devam eder şair Belki nice şehirler kurulur belki de nice şehirler yıkılır bilinmez . Saygılarımla. Teşekkür ederim.
Ah benim hüzün kokulu ablam görmek mi gerek sevmek için , ritimleri aynı atan kalpler görmezler mi birbirlerini yanyana olmasalarda. işte sen öyle birşeydin ritmime ,ezgili yüreğinle eşlik ederken :)
Şiir yerine kahve içelim inşAllah en kısa zamanda şöyle karşılıklı
Öpüldün güzel yüreğinden çok defa Amin'lerimle .
Saygılarımın en büyüğü , yüreğimi okuyan yüreğe Seni seviyorum.
Evet hak verdiniz değil mi , karşılıklıydı değerli kalem . Anlayan hisseden yüreğinize sonsuz teşekkürlerimi bırakıyorum yorumunuzun altına. Duam ile Saygılarımla .
Ey , o bir atımlık nefesini , şiirime adayıp bi hışımla yollayan değerli yürekli şairem çıkılır mı bu gece bu sayfadan şimdi nemlenen yanaklarımız henüz kurumuşken yapılır mı yeniden bu
yapılır dediğini yüreğimizin kaldırdığını, içimize basmalıyız dediğini duyuyor gibiyim.
Susalım...susturalım ozaman geceyi bizi tutan bu satırların nefesiyle.
Yalvarırım izin verme ! Çıkarmak istemiyorum içimden s e n i !
ben gidenleri seyre dalarken sadece masum bakardı gözlerim ,içime dolan hüznü beni seven bilir anlar sanardı yüreğim.. kayıplarımı bir sonbahara yapraklarına sarmalar ,soğuk ayazlara teslim ederdim yüreğimi içimdeki korun tarifi olamazdı ve hiç bir ayrılığın rengini görmek istemezdi bir çift gözüm seni saklayan yüreğimi seni ellere vermek istemeyişimdendi onca öfkemi sana savurmam yüreğimi karanlık bir şehrin koyu kızıllığına terk ederken ben içimdeki seni kaybetmemek için nasıl direndim bir bilsen nasıl dilendim bir görsen... .(( ve hiç bir ayrılık şiirini ekmedim tümce kenarlarına ve hiç bir sensizlik kokusunu sindiremedim şiirlerimin buz tutmuş gölgesine
ah be can... gel öldür me bizi...
:( oy kalemine başka bir hayranlık duyduğum can şaire suskun yüreğime nasıl bir tarifti bu şiir böyle...ve kıymetlice ekleyişin
Can yanığı içinde ölen harflerimin cesedini yatırarak boylu boyunca mürekkebime, İnşaa ettiğin ’Ayrılık’ın’ raylarına yerleştirdiğim tehirli bir şiir daha kaldırıyorum yüreğimden sana .
harikasın yine... döküldüm gönül bahçene yine gözlerimi silmeme yardımcı ol can
Yüreğini sayfalarıma çekinmeden böylesine içtenlikle akıtan canşairem . şiirime bir kat daha fazla hüzün giydirdiğin değerli sözlerin, değerli gözlerin için çok teşekkür ederim .
hüzün kokulu yüreğinizi duyumsayabildiğimden mi yazdıklarınızdan payıma düşenlerin verdiği hüzünle mi bilmiyorum İnanın ki aklımdan geçmedi desem isminiz yalan olur eklerken bir kaç şiirimde, sesinizle öyle güzel bağdaştırdım ki satırları öylesine güzel düğümledim ki nefesinizi satırlarıma sonra da çekindim işte rica etmeye .
Devam şairem devam aşka bağışladığımız her yaşı öperek uğurlayalım biliyoruz ki ,gözlerimizi bir tek O 'nlar silebilir :(