bir umut bağışlanmayan yalnızlığın ellerinde kötürüm bıraktığın umutlar zarını yırttığın yarınlar çırılçıplak karanlık bir bekleyişe bir dilenci gibi hala elleri açıkken.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm Kokan Boşluk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm Kokan Boşluk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben hala sendeyken nereye gitsem gelirim ki kendime !...
kestiğin şahdamarımla nereye kadar yaşarım söyle !...
:(
söylesene...
mısralarını yüreğimin soluna bir ok gibi oturtan komşum, içimizde ne barındırsak başka ağrılar veriyor bedenimize eksik kaldıklarımızı düşündükçe fazlası olanları süzüyorum bazen göz ucumla bel kide söyleyecek çok şeyimizi yutkunarak düğümledik boğazımıza ağrımız ondandır dinmez...
ah elysa, bırak can çekişsin bırak kan revan olsun dört bir yanımız ve bırak dağınık kalsın toparlanmayı bekleyen her anımız
gözleri vuslata hasret olanın gönlü (aşk)a nasıl doyacak ki can öyle bir krap girecek ki yüreğimize belki de kimseler görmeyecek ardımızda bıraktıklarımızı
ah be can, nasıl da asılı kalıyor umutlarımız mavisinden yoksun gökyüzünde nasılda basıyorlar üzerimize bazen acımadan ah canım ...!!dedikçe canımızı alıyorlar işte... :((
sen yine elleri açık gezen ol sen yine emanetine sahip çıkan ol ve sen yine içinde ki boşluğu doldurmasını bilen ol....
cansın! geç kalmışlığımın özrü ile tebrıklerimi bırakıyorum mis kokulu gönül bahçene sevgiyle can... sızladım yine...
yazan hisseden yüregine saglık Şiirin her devirde tartışma yaratan bir sanat dalı olması, bir anlamda, onun cazibesinden ileri geliyor zannedersem . Friedrich Hegel’in, “ Güzel sanatların en üstünü ve en zor olanı şiir sanatıdır.” söyleminin altında yatan gerçek de, bu olmalı ne denirki .kocaaa yüregine sevgiler saygılar kutlarım canii gönülden harikaydı
Bıçak, sapını kesmez derler Aşk neden keser Gögüs kafesinde çırpınan helecanı Neden alır akılsız serimden Güngörmeyen bu yetim canı... Bıçağın sadakatini öper gibi Dayıyorum dudaklarımı Alnına yokluğunun Ya sen anlayacaksın beni Ya ben susacağım...
bir umut bağışlanmayan yalnızlığın ellerinde kötürüm bıraktığın umutlar zarını yırttığın yarınlar çırılçıplak karanlık bir bekleyişe bir dilenci gibi hala elleri açıkken.......
güzel ve vurucu. kutluyorum güreğini Leyla... selamlar.