suyun berrak yerini keşfetmek kolaydır bazen bulanık olan kısmında ara kendini
...
inanç ile korku arası arafta hissedilen ilahi güç secdeye gitmiş başın elleri arasından fısıldadığı duadır
gelip geçen her vaktin sesindeki çağrı suyun şeffaf arınmasını ibadet öncesi yıkanışta hatırlatır
dahası kirlenmiş insanlarla hem savunmak şuursuz karanlığı hem tapmak Allah’a vicdan yoksunu olmaktır sadece o anlık temizlemek dışını içinde büyütmek gusülsüz ruhunu tamda burada yargılanışın kutsaldır
hangi aklı selim duyguların öğretisidir bu..?
gel görki hurafe arsızı batıl saplantı, zikre bıçaktır her görmediğin yalandır anlamına gelmez her gördüğünde görmek istediğin değildir her görmeye meyil ettiğin gerçek değil bazende senin zaaflarının eseridir
biri hayata misilleme yapıp nefret ekerken biri yüreğinin derinliğinde insanlık büyütebilir...
gel görki nice sürgün edilmiş farklılıklar yabancı düşler arasında bütün peygamberlerin huzurunda uyudular kimselere nasip olmamış topraklarımın çoğul özünde telefon tellerinden duyduğum bir vakit ezan bir vakit çan sesidir ki aynı göğün aynı kentin aynı ülkenin aynı insanlarıdır bunlar..unutma..!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARINMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARINMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İslamı belki doğru yaşamıyoruz belki eksik bir maneviyatla belki üşengeçlikle veya bile bile varılan günahlarla. Fakat İslam adına ne çok zalimlik yapılıyor dünyada. Ve ardına takılıyor insanlar bu zulmün.
aslında doğru yaşamadığımız müslümanlık sanırım.islami değerler inanmakla inanmamak arasında.lakin inancını dinine vermiş bunca ülke ve insan toplumu nasıl oluyorda zerre islami esaslara göre yaşayamıyor.görüyor duyuyor ama konuşmuyor karşı çıkmıyor..günah ibadetten önce insani değerde yer alıyor..yüreğine merhabayla onur verdin.
Yaşam ölene kadar hayatla olumsuzluklarda Mücadele üzerine kurulmuş adaleti adlı olmayan bir düzen değilmi Sevgili Bülent kardeş. Nefes aldığın sürece doğru bildiklerinin, sevdiklerini peşinden koşmak Hsyat mücadelesinden vaz geçmemek gerekir Emeklisi yemek olmaz can kardeşim hoşça kal
mutlaka ablacım dinle kirletmek dini kirletmek yapanlar kadar buna ayak uyduranlarda suçludur..varlığımızı sorgulamamız gerek..yüreğinin ellerinden öptüm
sen hiç bir güvercinin kanatlarında özgürlüğü taşımaktan korktuğunu gördün mü ?
veya karıncanın kendi ağırlığından bin kat fazla ağırlığı taşırken hiç yüksündüğünü...
biz kalplerimizi taşımaya eriniyoruz...
ve insanlar çocuk, yanıbaşlarında birinin dünyası başına yıkılsa gece oldu der, rahatça uyurlar evlerinde...ben mi ben de insanım tabi... yüreğimde insan büyüten ama büyüttükçe küçülen bir insan..kimi büyütsem kibir ile eziyor başımı....
acaba tutanakları zabıt memuru( beynimle) ile beraber mi tutsam bu vakitten sonra...bir şeyler değişir mi ? .... sanmam!
boşver şiir çocuk, yaşamak adına ölüyoruz her gün... uyanmak adına uyurken... soluklarını toplasan hayatın, yarım ben etmez... bu dünyanın kirinde arınmak yılanı gökyüzünde uçarken görmek gibi bir şey... hani karada, deniz de ırmakta gider de, havada uçar mı bilmem...
ama dünya arınırsa bana da haber verin...karışıma tabi olacağım...bol şekerle....
dünyanın arınması değilde insanların arınması aciliyet isteyen bir vaka sanırım.düşler ve umutlar kirlenmişken nasıl çıkılır hayallere bilmem.lakin artık en azından varlığımızı sorgulamalıyız..yüreğine selamla çok tşk ederim onur verdin yine
Fakat İslam adına ne çok zalimlik yapılıyor dünyada.
Ve ardına takılıyor insanlar bu zulmün.