Okuduğunuz şiir 1.3.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Remzi KURNAZ - (sSerzeniSs)
İçimden Geldim Avuçlarına Sümeyra
Göğümden bir sessizlik düştü dualarıma Sümeyra Eğer kesersem dilimi bir gün kimliğime şahitlik eder misin?..
Sana yeşeren sağ düşlerimi Sol omuzuna yük etmek istemedim asla Beni yadırgama Ne olur anla. Kırılacak dalları kalmamış, kupkuru bir ağaç gibiyim şimdi bu çıplak dağda... Ulu orta soyundum kimsesizliğime.
Yapraklarımı, Senin adınla gelen rüzgarlar aldı götürdü benden... Kendimden habersizce... Kendimi kaybettim ben. Sen ona d/uyma diye Bilme diye... İçimden geldim avuçlarına her gece.
Sümeyra,Cânım ; Bakma dudaklarımın bu denli Sicim bir iple bağlı oluşuna... Bir kaderin ağı dudaklarında Ve tüm sözlerim Hakk’ın emri ile mühürlü şimdi sana...
Susmak... Sana susmak Hiç içimden gelmiyor aslında !..
*
Dur Sümeyra ! dayanamıyorum sen konuşunca,dur... içimde şahlanıyor tüm sözlerim aklımın odalarında koşturan gözlerine yetişemiyorum ! Dört bir yandan örülü duvarlar birer birer yıkılıyor sana doğru
Yanaşma bir adım daha Sümeyra... Dudaklarıma gerili düğümleri yırtıyorum. melteminle çalan ıslık seslerine kapılıyorum Kaptırıyorum kendimi, eşlik ediyorum sonra düşlerimde. sen duyma sakın... İçime bağırıyorum. Sen,Sakın Sümeyra kaç,uzaklaş benden !.. Çünkü Yanar dağ Sümeyra ?.. Köklerim deki, İçimdeki ateş diyorum !.. Bir Yanar dağ !
Olur ya Sümeyra ; ismini zikrettiğim gecelerde, Uykularını bölen kabuslar doğarsa, girerse bir garip adam, izinsizce rüyalarına... Ve eğer konuşursa tek kelime bile ; vur onu Sümeyra... Vur ! Dinleme !..
Olur da saçmalarsam bir gün doğumu, fısıldarsam kulaklarına en masum yanımla, uykusuz bir demdir bu halim, bil... Eğer ki duyarsan aşka dair tek bir cümle ; Fikrimden vur beni... Vur ,dağıt her şeyi !.. Ama kalbime dokunma Sümeyra Sen varsın orada... ve asla gitme olur mu Sönmesin içimde kor ateşler Üşürüm bu ıssız yerde Sümeyra...
Razıyım, yanarım kavrulurum... Ama sana kıyamam Sümeyra Yakamam...
Sevdim Seni Sümeyra Allah için sevdim seni; Dokunamam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bende bir zamanlar sevmiştim hak etmedi.... ne güzel bir haykırıştır. Sümeyra şiiri her kelimesi bir yaşanmışlık her isyanda onu düşünmek işte sevgini ondan habersizce yaşamak susamazsın ki susamazsın aklın hep onda dır.Sen silindi dersin o silinmez şair de yaptırır. saygılarımla Remzi Abi güzel bir şiirdi.
Güne yakışan eseri ve onun sahibi sevgili ustamı kutluyorum, tebrikler... Büyük keyif aldım, çok güzeldi, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu hoş paylaşım için size teşekkür ediyor, sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Hoşça kalın...
Ne mutlu insanın sevebileceği değer bir sevgisi olmak. Susarak anlatmaksa bu varsın susarak dinleyelim bu sevda muştusunu. Ilık bir meltem olup esti yüreğimize. Yüreğine sağlık dolu dolu bir şiir okudum. Beklediğime de değdi doğrusu ) Tebrikler tebrikler...
Jale hanım, Benim kalemimin içten sözcüsü oldunuz... Asıl sizin güzel gönlünüz ve yüreğinize sağlık olsun,her dem... :) Sevgim ve selamlarımı gönderiyorum. gerek sizin beğenmeniz,bekleyişiniz... gerekse Şiirin kurul tarafından değerlendirilmesi benim için apayrı bir neşe oldu. İyi ki varsın Dost kalem... Ablam.
Sevdim Seni Sümeyra Allah için sevdim seni; Dokunamam...
:((
bel kide yaratılanı yaratandan ötürü sevmekle başlıyor sevda.. nereden değil nereye uzanacak bir elin sıcaklığını hissederek sevmek gerekiyor işte... yandığından korkmadan yakmadan canı sonu bir uçurum köşesi de olsa gözlerini gözlerim diye taşıyarak sevdim seni...
ah içime kor gibi düşen! ah yüreğimi bir kelamı ile ikiye bölen fikrime ziyan günleri yığan oysa nasılda sevmişti yüreğim seni
şiire vuran durgun tümceler gibi:
Susmak... Sana susmak Hiç içimden gelmiyor aslında !..
sustukça kanayan bir yarasın bende mükafatım sana sus(malarımdan)olsun diye iki elimden önce yüreğimi döküyorum semaya oysa...!! biriktirdiklerimi bilsen korkardın içimde taşıdığım senden
nasıl da dağılıyorum üzerime bastıkça ayakların. nasıl da eziliyor büyüttüğüm çocuk yanım dört duvar dilsiz mi acep sevdiğim ben ölürsem senden önce konuşur sana belki ansızın
ve şiir arasına sıkışmış kifayetini yitirmiş cümleler vurdu beni:
Eğer ki duyarsan aşka dair tek bir cümle ; Fikrimden vur beni... Vur ,dağıt her şeyi !.. Ama kalbime dokunma Sümeyra
dokunma... dokunma...
:(
tükendim... bende remzi kardeşim iyi gelmedin (pazar)vaktime düşen 7//24 nöbetime
Ablacım, Ne kadar isterdim her duyguya dokunabilmeyi... Her canda neşe,her canda güzellikler bırakmayı tıpkı sen gibi Tıpkı Senin şifalı sözlerin gibi Tıpkı mesleğin gibi... Sevgim ve saygımlasın her zaman... Güzel kalbine iyi bak olur mu,bu kardeşin için.