Okuduğunuz şiir 9.1.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
*Mehmet BİLECEN
Ayrılık III
"Ayrılık " dedim sonra. Gün geçtikçe sızlar Gün geçtikçe, sızın artar. Sen üfledikçe harlar... Ekmeği önünden alınan köpek gibidir bazende ona ait en değerli anıları içinden söküp atmaya kalkarsın; diş gösterir, hırlar.
Ayrılık dişidir, dedim... Baba olursun birden. Kucağında hıçkıra hıçkıra ağlayan, eli yüzü ona benzeyen bir yalnızlık bırakır kucağına. Açlık bırakır Suçluluk bırakır izler bırakır dedim... Sorular saklar senin ruhunda ve gece olunca, tüm çıplaklığıyla soyunur girer koynuna. Dudakların Sahra gözlerin Fırat olur...
..ancak sana ait bir şeyi de alır ve kesinlikle unutmaz ardında; inancını. Senden, aşka dair tüm inancını söker alır.
Eskiden sadece sırtını kemirdiğin, defter köşelerine görünmez harfler karaladığın kalemin gelir aklına bi gün... işte o gün okul biter ve satırların mimarı olursun birden...
" İç mimarı " dedim...
Şiir: Remzi Kurnaz
Seslendiren: Mehmet Bilecen Ağabeyime Sonsuz teşekkürler ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık III şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık III şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arkadaşlar,her birinize tek tek teşekkür ederim...Ayrıca şiirimin güne seçilmesi de beni çok mutlu etti. İşimden dolayı pek fırsat bulamıyorum, bu yüzden ancak görebildim ve çok şaşırdım. Saygılar sevgiler...
Merhabalar efendim Hoş geldiniz öncelikle. Yorumda da belirttiğim gibi, Bu durum beni de çok şaşırttı. Onca imge yükü taşıyan şiirler varken, neden benim şiirim. Diye düşünmedim değil.
Ama buradan bir anlam çıkartabiliriz belkide... Ben payıma düşeni aldım.
Şiirin düşündürücü olmasına ne gerek,dokunsun yeter,bana göre.. Yeterince düşünüyoruz, şiirlerde kaybolurken bulmak kendini,işte o vakit Şiir ;Şair oluyor bencileyin.. Sevgiler
Çok teşekkür ederim... Aslına bakarsanız çok düşündürücü bir şiir olduğu söylenemez. Akla yatkın benzetmeler ile süslenmiş bir tarif. Acı bir sos. Acı bir karışımın, şiir dilinde yazımı diyelim.
Eskiden sadece sırtını kemirdiğin, defter köşelerine görünmez harfler karaladığın kalemin gelir aklına bi gün... işte o gün okul biter ve satırların mimarı olursun birden...
" İç mimarı " dedim...
Mimarına ,tuğlasına , harcına selam olsun Tebrik ederim Remzi kalemine sağlık Seslendiren arkadaşın da nefesine sağlık Saygılar