Henüz yeni açmışken gözlerimi senle hayata bu ezginliği,bu kırgınlığı, bu yenik duyguyu öğretme... Kahve tadında hülyalar sunan o mazlum bakışlarını benden çevirme... Doymadan daha o güzel gözlerine sessiz bir gidişin haritasını düşürme fincanlarıma gitme !..
Canımın acısı dilime vurur yazdığım her mısra seni de, beni de vurur. Bir iç yangınında kaybederiz herşeyimizi, İmdatlarım cevapsız kalır... Martılar küser bindiğim tüm vapurlara Bir başıma kalırım bu diyarlarda, şehrimiz düşman olur bana, gitme !
Seni soranlar, yüreğime basa basa gidişini vicdansızlığa yoranlar olur... Her adımımda gölgeni arar gözlerim. Her köşe başında hayalinle yüz yüze gelirim... Şu kısacık anı kazıyıp beynime, takılı bırakıp aklımı cevapsız nedenlere, gitme ! daha şimdiden intiharlar kuşandım boynuma, Hava çok soğuk, kanım donuyor Anla ! Karıncalar yoldaşım olur, kim kaldırır yerden başımı? Keder yastığım, hüzün yorganım olur Üşürüm sensiz, düşerim sensiz, gitme !
Bu kadarı fazla gelir kalbime Ölüme susarım sensiz, zaten her işim , sen yanımda yoksan nedensiz...
Sebepsiz kalırım, gitme !
Ellerim, ellerin yokken üşür, gitme ! Bencilliğim, sen’cil olur ; karşılaşırız yerli yersiz Gözlerinden yaş gelir, dayanamam gitme... Biraz otur, gitme ! Biraz bak yüzüme, gitme ! Biraz düşün, gitme ! Söz bitsin, şiir bitsin Sen hiç bir zaman bitme... Biraz daha kal, gitme ! Biraz daha biraz daha gitme !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz Daha Gitme ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz Daha Gitme ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canımın acısı dilime vurur yazdığım her mısra seni de, beni de vurur. Bir iç yangınında kaybederiz herşeyimizi,
Remzim yüreğil şiir kokan kardeşim benim o güzel yüreğine sağlıkk. Çok güzeldi çok özlemişim şiirlere yakışan sesini nefesine yüreğine bereket.Selam ve dua ile
Şİirlerini ve sesini özlüyoruz. Ne çok hüzün ne çok acı yerleşti yüreğime. Yine senle birlikte biz de çehremize hüznü astık. Ne diyebilirim ki. Kardeşim yüreğine sağlık! Tebriklerimle.
Ellerim, ellerin yokken üşür, gitme ! Bencilliğim, sen’cil olur ; karşılaşırız yerli yersiz Gözlerinden yaş gelir, dayanamam gitme... Biraz otur, gitme ! Biraz bak yüzüme, gitme ! Biraz düşün, gitme ! Söz bitsin, şiir bitsin Sen hiç bir zaman bitme... Biraz daha kal, gitme ! Biraz daha biraz daha gitme !
:(
AH BENİM KARDEŞİM, her içli çığlıkla seslenişimiz yüreğimizin derinliklerinden gelen değil miydi gidenin ardı sıra her döktüğümüz kan revan gözyaşı haklı değil miydi ne çok yakararsan yakar her seven yüreği ile sevmiyormuş işte.. ve her seviyorum diyen gerçekten yanmıyormuş ki şaire sormuşlar? sevdiğini nasıl bilirsin? demiş ki; kendim gibi...!
o vakit kendimize benzememeyen birine yanıp kanan yüreğimizi neylemeli ki de bana, meğerse sevdik megerse kandık meğerse yandık
dilimiz den geçtik de çok seven yüreğimizin(gitme) çığlıkları işe yarar mı ?
içli yürek sesine saglık şiiri şuan dinleyemiyorum eminim ki nefesinden can bulmuştur kardeşim türkiye ye döndüğümde dinleyeceğim inşallah
Biraz bak yüzüme gitme!
Biraz düşün,gitme!
Söz bitsin,şiir bitsin
Sen hiç bir zaman bitme...
Kutlarım...