iki elimle tutup iki yanağını son defa öper gibi öpüyorum iki kaşının arasından kanadı kırık martılar uçamıyor bakışlarımdan ve ölemiyor sevdiğini son defa göremeyen hastalar soluk soluğa kalışımdan!
naylondan çiçeklerim solmuş vazosunda plastikten seviyorumlar içiyorum kana kana kezzap gibi deliyor ciğerimi içime çektiğim her sigara!
bütün nedenleri, niçinleri, nasılları ve niyeleri kurşuna dizmek istiyorum henüz hiç yazılmamış “ağır bir romanın” yaralı yapraklarında
-bak güneş açmış diyor içimdeki masum çocuk halâ ve ısrarla sus diyorum o’na sus bu defa sen karışma!
ellerim üşüyor yine ve hiç sebepsiz oysa alışığım ben nice ayazlara ve daha nice kara kışlara…
yer değiştiriyor evrende sanki her şey bir varoluşa aykırı gibi doğmak ve yaşamak sarhoş narâlarımda soluğum şarap kokuyor en kırmızısından oysa en son içtiğim kahvenin acı tadı halâ damağımda
dimağım bulanık künyem kayıp sendeliyorum yalpalayan bacaklarımın üzerinde düşersem, sakın! hayır! sen sakın elini uzatma!
ben çok defa kalktım ayağa tek başıma korkma! diyorum usulca içimdeki ağlayan çocuğa bir bulut geçiyor üzerimden toz mavisi ve yağıyor yağmur tuz gibi keskin ve lacivert!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tuz Gibi Keskin Ve Lacivert! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tuz Gibi Keskin Ve Lacivert! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben çok defa kalktım ayağa tek başıma korkma! diyorum usulca içimdeki ağlayan çocuğa bir bulut geçiyor üzerimden toz mavisi ve yağıyor yağmur tuz gibi keskin ve lacivert!
Kalbinin içinde otur ve ayaklarında salla o küçük çocuğu ki sussun bütün melekler ve o sahte o hastalıklı aşkların yaralarından sızan irin zehirlemesin hüznünün çoşkusunu..
Sevgiler Sevtap
seval akkuş tarafından 2/25/2015 8:16:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
ben çok defa kalktım ayağa tek başıma
korkma! diyorum usulca içimdeki ağlayan çocuğa
bir bulut geçiyor üzerimden
toz mavisi
ve yağıyor yağmur
tuz gibi keskin ve lacivert!
Çokça beğendim.