(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unut Yüreğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unut Yüreğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzün kaleme yakışmış usta giden unutulmayı hak etmiştir.... eyvallah Kutluyorum Yüreğine sağlık, kalemin daim olsun _________________________________________Saygılar
Unutmak Allah'ın en büyük lütfu insana, Ama nedense bir gidenler unutulmuyor :) Herşeyde balık hafızalı olan insan bir tek bu konuda fil hafızalı oluveriyor. Benim de bu ara herşeyi unutasım var, var da dilin emrine yürek riayet etmiyor. unutamayan gönüllere tercüman olmuş şiirin Ve her zaman ki gibi güzeldi, Tebriklerim şiirine sevgi çiçeklerim yüreğine, usulca bıraktım kaçıyorum :)
Her seyi unutup kafalarimiz reclefe yapmak, hayatimizin bolumlerini silmek iyidir. Bombos seylerle ne yazik ki cok doldurmusuz kafalarimizi engin yureklim. Bendesin, yurektesin, duamdasin guzel kardesim.
bu şiiri dinlemek lazım da şöyle de bir şarkı var! "unut demek çok kolay gelde bana sor birde" ne diyelim Allah unutmaya çalışanların yardımcısı olsun güzel şiirdi tebrikler selam ve saygılarımla...
Kutluyorum
Yüreğine sağlık, kalemin daim olsun
_________________________________________Saygılar