(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürü gönül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürü gönül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabreden derviş diye diye büyüttüler... Şu an sadece şunu düşünüyorum isyana girmemek adınaymış hepsi Zira iyi insanlar sonunda güler sözüne bu aralar inanmıyorum. en azından bu dünya için böyle düşünüyorum öte aleme sözüm yok Çok karamsar bir yorum oldu ruh halim gibi :) Şiir benim bu aralar gönlümle hasbihalim gibi ama bir farkla finaldeki gibi azim yok bende gari :) çok güzeldi her zamanki gibi ablam. kalemine yüreğine sağlık. tebrik çiçeklerimi şiirinin başucuna büssürü sevgimi de yüreğine bıraktım ....
Ruhun ruhumdan uzak bir yerde degildi. Ben de sonucunu diger yonde yazmadim ki seytanin bacagini kirayim, azmimin onune gecmesin dedim. Hadi gel pesime kardesim :)
Uçmaz deme kırık kanat
Ne yas tutup kalbi kanat
Yolculukta et istinat
Her yer zaten engel, duvar
Unutma ki azminde var.
Gönüle gönülce seslenişlerdi ve de seçkiyi hakeden güzellikteydi...
Yüreğine emeğine gönül dolusu tebriklerimle Nazom. Uzaklara selam ve sevgilerimle...