(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ HECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ HECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' yitirdiğim kaç kelime varsa aşka dair üstünü çizdim sen sen beni sev diye... '' AŞK'' tek hece,tek kelime yitirsende,üstünü çizsende kaybolmaz yaşar sevgiyle .Yüreğiniz,kaleminiz sevgi dolu kalsın daima böyle güzel şiirler doğsun ,saygımla üstadım.
Hülya Aslan tarafından 9/27/2015 10:52:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
çocukluğumdan kalandır avuçlarına bıraktığım el değmemiş göz görmemiş saflığımla
yitirdiğim kaç kelime varsa aşka dair üstünü çizdim sen sen beni sev diye... yureginize saglık nekadar güzel dile getirmıssiniz kutlarım saglık saygılarımla. ALDEMİR
yitirdiğim kaç kelime varsa aşka dair üstünü çizdim sen sen beni sev diye... aşka dair yitirlen kelimler olur sevdaca bir iç çekiminde... şiirce yaşam.
Güzel şiirinizden dolayı tebrik ederim. Sizin iki hece isimli şiirinize hediye olarak, Bir Tek Hecemi isimli şiirimi armağan ediyorum. Sevgiler saygılar.
Bir Tek Hece mi?
Gözlerim. Daldı yine sonsuza, Gönlümde, Fırtına esecek gibi.
Saçlarım dağıldı, Esen rüzgârdan, Bahtıma kara kış, Çökecek gibi.
Ruhumu hafakan, Basıyor her an, Sanki bu yüreğim, Duracak gibi.
Boğazımda harfler, Düğümleniyor. Sırımı içimden, Dökecek gibi.
Sanki yaşıyorum, Renkli bir rüyada, Korkarım uykum, Kaçacak gibi.
Ufukta görünen, O güzel hayal, Serap olup bir an, Bitecek gibi.
Anlamak mümkün mü, Bu hayat nedir, Hayal mi? Serap mı? Yoksa rüyamı?
Elemler, Kederler, Hazlar iç içe, Yoksa hepsi bir söz, Bir tek hecemi?
Kafa dediğin ne? Kuru bir kelle, İstersen her yandan, Yoklaaa, Ve elle,
İçinde bir dünya var, Sınır tanımaz, Ek, biç, Kış ve yaz, Hayatı belle,
Yürek! Bir ummandır, Okyanus küçük.
Kaybolur içinde, Bütün bir âlem,
Oraya misafir Ki, O en büyük, Muhabbet tahtının, Sultanı, Müluk.
Kalmadı yürekte, Ne ses ne soluk, Umutlar takatsiz, Anılar silik,
Sahneler tarumar, Dekorlar yıkık.
Bu ben miyim? Dostlar, Söyleyin bana, Şu solgun, Hayattan, Kalan tek artık.
Müluk: Melikin çoğulu. Muhabbet tahtına oturacak olan melikler meliki, Sultanlar sultanı, Sevgililer sevgilisi. Tek sevgili Olan Allah.
çocukluğumdan kalandır avuçlarına bıraktığım el değmemiş göz görmemiş saflığımla ***************************************************
bu saflıkta perişan dizler hafif titrek yürürken beden ve sorarken sona bu kadar neden ben dikildim karşına bir acaip hal benimkisi yeniden büyüt ellerinle ve kaşık dolusu geçmiş ver bana yedikçe büyüyeyim hazmı zordur bilirim geçmişin tükür de tüküreyim gelmişe geçmişe söveyim
yitirdiğim kaç kelime varsa aşka dair üstünü çizdim sen sen beni sev diye... ...........................Kaybetmeyin kelimelerinizi ve kaybettiğinizi düşündüğünüz ne varsa en güzel haliyle sizi bulsun. Şiirlerinizde öylesine yumuşacık bir lisan kullanıyorsunuz ki hem tebessüm ediyor hem de hüzünleniyorum. Kutluyorum kaleminizi.
çocukluğumdan kalandır avuçlarına bıraktığım el değmemiş göz görmemiş saflığımla .... Gizli bir hazine misali saflığı çocuklun Emanetse avuçlara, yürek sonsuz açmalı kapılarını sevgiye ve aşka..
yitirdiğim kaç kelime varsa aşka dair üstünü çizdim sen sen beni sev diye...
Şiire şöyle bir baktığın an kendine girdap gibi çekiyor ve insan içinde bir anda kendini buluyor tam kıvamında tadında nefis bir anlatım can yürekten tebrik ederim selamlarımla
yitirdiğim kaç kelime varsa aşka dair ÜSTÜNÜ ÇİZDİM Sen beni sev diye (sevgi fedakarlık ister kimi hayatı siler kimi... sende üstünü çizmişsin ama... birde anlasa. TEBRİKLER
sevilme arzusu, belki de çocukluğundaki saf -katıksı haline bürünemedi ki insanlar, hala günün çekildiği anlara sığınıyor düş güzelliğinde bulmak için sevgiyi...oysa bir can kadar yakın sevgi bize...
yitirilmiş kelimeler gitmiş yitirilenlerin peşi sıra...yeniye yeni sevgi ve heceyle merhaba demiş sanki yürek...çok güzeldi yine şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
çocukluğumdan kalandır avuçlarına bıraktığım el değmemiş göz görmemiş saflığımla
yitirdiğim kaç kelime varsa aşka dair üstünü çizdim sen sen beni sev diye...
Çocuksu masumiyetlerin arkasında saklanmış ve o günlerin etki bırakmış iki hecesi sevgiliye sunulurken sanıyorum geçmiş zamanlardaki etkisini göstermesi bekleniyor olması kuvvetle muhtemel çünkü o duygular en azından çok saf ve temiz duygular kabulu mantıklı.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
üstünü çizdim
sen
sen beni sev diye... '' AŞK'' tek hece,tek kelime yitirsende,üstünü çizsende kaybolmaz yaşar sevgiyle .Yüreğiniz,kaleminiz sevgi dolu kalsın daima böyle güzel şiirler doğsun ,saygımla üstadım.
Hülya Aslan tarafından 9/27/2015 10:52:13 PM zamanında düzenlenmiştir.