Sana ellerimi bağışlıyorum Azizem. Recmedilmiş harflerle yazıyorum. Şiir taş görsün. Sana ellerimi veriyorum. Ellerin el görsün Azizem. Öteki adamlara benzemez. Tutsa göğü yere çalacak. El deyip geçme Azizem. Parmak hesabı bile yapabilirsin.
Sana gözlerimi bağışlıyorum Azizem. Hala içinde vesikalığın durur. En kıdemli masada, Gülümser dudakların. Öpüşürüm bazen onunla. Ben resimlerle de öpüşürüm azizem. Sonra; Onlar bana ağlar. Ben onlara…
Kaçak ağlamaklar durağı. Ucuz bir semtte, Pahalı bir kent düşler gözlerim. Kadrajının gözü yükseklerde. Bohçasını evden almadan kaçan kızlar gibi Kötü yola düşmüş umutlarım. Elim sana lazım olursa, Elimle alnını çizersen Yani senin elin yorulmasın. Ufkun rahmini bile görebilirsin Azizem. Mesela binkaçbin yıl öncesini…
Sana yüreğimi bağışlıyorum Azizem. Odasında şövalyeler oturur. Odasında sen, Parsel parsel coğrafyası bölünmüş. Yamacında azınlık bir aşk. Bölüyor beynimin hücrelerini. Hücrem toprağın. Toprağın, sana canım feda. Uğruna kaç savaşta ölebilirim.
Sana damarımı bağışlıyorum Azizem. Adı Şah. Sen emret her gün bir ben asayım bedbaht bir sehpada. Böbreklerimi bağışlayayım celladıma. Sen şah de Azizem. Atların yolunu keseyim. Zapt edeyim kaleleri. Tahtasını yakayım satrancın. Bitsin ihanetin oyunu.
Sana dilimi bağışlıyorum azizem. Cuma vakti. Minberde vaaz verirsin hayırsız cemaate. Beni iyi bilmezlerse İhbar et polise. Avuçlarımda bütün katillerin parmak izleri. Gözlerinde tutukla beni. Yokluğumun içtimasını al. Yakarsam yorganı gardiyana vurdur insafsızca. Sesim çıkarsa Azizem Kes d/ilimi Sende kurtul. Bende…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZİZEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZİZEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanılıyorsunuz! Burada de bağlaçtır ve ayrı yazılır; ''Yarın sinemaya gideceğim; söyle Ali de gelsin Veli de, sen de gel, hep birlikte gidelim.'' örneğimdeki gibi.
Veliide, Alide diye isim olur mu? diye sormak gerekir.
Şayet sizin dediğiniz anlamda
''Senden de'' Benden de '' anlamında olsa idi dahi anlamındaki , yine ayrı yazılacaktı
O Azize'yi çok kıskandım doğrusu.
Saygılar usta kaleme gitsin!