Tortu 12-Şebnemgün açar çiy uçar.. erken uyanır da gülen gözlerinle bakar dokunursan çiy tanesine bir gül yaprağında sevdası olursun gülün bereketlenir ömrün diline götürsen parmağını, gözyaşım kıvamında.. tatsız tuzsuz bir ıslaklıktır.. ben sana dokunabilseydim.. rüyamda bile bal bulaşığı parmağımı öper-öper; öperdim.. çünkü ben seni çoookkk valla! .. |
Mali Müşavir Selahattin Ipek Yoğunluktan dolayı ara ara bakmaya başladım bahçeye..
Lakin hemen bir yerden mevzuyu almak gerekirse, herkesin bir tarz bellediği durumu vardır. Burada şahsen fazla kendini kasmak veya sınırlar içine almak, şairliğin dışına çıkmaktır.
Biri ve öteki yok..Şair herkese hitap eder ve herkesin gönlünde değişik ahenklerde rakseder.Özünde muhalefet olan bir nevii, başka türlü algılamaya koymak yerinde değil..
Çiğ tanesini bir yaprağın üzerinde damlaya dönüştüğü anları seyretmenin, iç huzurunu kimse tarif edemez... Böyle bir şairi tanımam.Büyük Usta o yüzden demedi mi
" işin kolayına kaçmadan ama
gül yanaklı bebesini emziren melek yüzlü anneciğin resmini değil
ne de ak örtüde elmaların
ne de akvaryumda su kabarcıklarının arasında dolanan kırmızı balığınkini
sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin "
Sosyolojik boyutu ile şiiri yazana Şairlik sıfatı verildi..
Günümüze doğru bu gerçeklik yerini, elitist seviyeye çeken (!) pozisyona evrildi.. Tabirler avam olmadan avamın anlayacağı biçimde kullanılmalıdır. %90 Avam olan bir dünyada kendimizi seviye atlamış sırça köşkte görmemeliyiz.
Halkça ve halkın içinde şiir dolanmalı ve yine yazıyorum,
AVAM OLMAMALI...
17 saat · Beğen
Ibrahim Çelikli teşekkür ederim zaman ayırıp, görüş bildirmenize..
sanırım muhalefetten kasıt "sana bir islaklık gelir, bana en güzel tat" ifadesi olmalı..
verilmeye çalışılan "sana göre ben herhangi biriyim, seni sevenlerden biri..
oysa bana göre sen "en mukaddessin"
bu resim çekilirken bunun bir kaç saniye sonrası yoktur..
dediğiniz gibi oluşumunu seyretmek dururken neden şiir yazılsın, o da anlık olaylardandır.
bu hususta katkılarınızı beklerim.. diyeceğim ama ben gerçekten avam kalmayı tercih ederim..
ne şımarmak isterim.. ne yüceltilmek.. alışıkda değilim Şükür.
Şükür.. Abidin..
25 dk. · Beğen
İbrahim Çelikli. tarafından 1/30/2015 11:05:08 AM zamanında düzenlenmiştir.