Zulasında saklanan gece kuşu yüreğim aktıkça büyüyen zehrimi ıskaladı umut koştum sonra, çok koştum uçurumlar emzirdim kuruyan dudaklarıma ne zaman çekse içim o keskin bakışını kendimi kında buldum...
Durdukça demlenen arsız bir zehir dolanıyor genzimin arka odalarında gölgesi bile yetiyor acının tusak etmeye beni.. kıpırtısız öylece bakıyorum yoksun yanıma bir med cezir peydahlıyor göz çukurlarım..
Asırlardır böyle yalnızım sanki kilitli kapılar ardında sonsuz bir nöbet... titrek bir mahkûm içimin dehlizinde tam alnından öperken güneşi uyanır oldum karanlık sabahlara olmazlığın zinciriyle kırıldı sabrım dağılıp düştüm işte olduğum yere...
Yine de sen çek küreklerini enginlere belki bir dalga alıp getirir bana buğusu taze, nemli gözlerini su gibi azîz dilinden dökülür sonra paramparça ağıtlar.. kim bilir; belki o vakit Yeniden doğurur bir ana yüreği beni aç susuz, kana kana ağlar uzakta gelincikler telli duvaklı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mühre şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mühre şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen bir yokuş çıkarsınız, sağı solu çiçek bahçesi, mis gibi çimen kokusu, tek tük konuşlanmış hayatlar vardır o yokuşta, çıkarken dinlendiğinizi hissedersiniz. bazen bir yokuş inersiniz, etrafı itlerin hırlamasıyla dolu, kimi karanlık, kimi diz boyu çamur, inerken yorulduğunuzu hissedersiniz.
sizin şiirleriniz yokuş çıkarken dinlendiriyor insanı...
Şiirin içine düştüm ve bir de geçmişe takıldım; vefasızlığı gördüm, heybetli kayaların dinbinde yalnızlığı öğrendim ve bu şiir, bir şehir kalabalığıyla hüznü yalnızlığı gösterdi, yok yok yalnızlığın da birer hikayesi olduğunu dile getirdi adeta.
Kelimlerden dizelere dizelerden okuyucuya ve okurken yaşananları bir bire yaşar gibi oldum; öyle çarpıcı bir anlatımdı ki etkilenmmek elden değil.
Şiirin bir kez daha etkili bir sanat olduğunu bu şiirde hissettim, hissetiren şaire ne mutlu çünkü okurken sarhoş oldum, tekniğiyle, estetiğiyle şiir muthişti
Alevden kanatları vardır özlemin işlerken benliğimize Arayıştır özlem Ve dile getirilen getirilemeyen düşlerin adıdır Bilincimizde sararmış fotoğraflardan aklın çıldırışına yol alan güzelliklerdir Hep iyiye,güzele,sevgiliye,kavgaya var güçle içimizde taşıdığımız çocuğun ardından koşmaktır özlem Yeni dünyalara göçmektir özlem ve bilmediğimiz, tanımlayamadığımız duyguları somutlaştırma çabasıdır.
Hüznün çığlık çığlığa bağıran suskun gözleriydi şiirin özlem Tebrik ederim şair Çok güzeldi şiir Emeğine Yüreğine sağlık
Canım arkadaşım, ne güzel söylüyorsun yine dili çok yormadan, nefes nefese koşturmadan usul usul kederi. Şiirlerin içimizde dönüp duran musikisi bizi bir araya getiriyor her seferinde. Yüreğinden ve güzel gözlerinden öpüyor, tebrik ediyorum canım.
" Yine de sen çek küreklerini enginlere belki bir dalga alıp getirir bana buğusu taze, nemli göz lerini su gibi azîz dilinden dökülür sonra paramparça ağıtlar.. kim bilir; belki o vakit Yeniden doğurur bir ana yüreği beni aç susuz, kana kana ağlar uzakta gelincikler telli duvaklı...
...... belki uzak bakışlı bir çehre, yakın gelir derdine belki bir nefes dokunur eteğe , dirilir göğsünde unuttuğun menekşe. . kürekleri kendine yalanlari gerçeğe savaşçını geriye çektiğin demde doğabilir ellerine, umudu taşıyan an-ı seyyale. .
kanatları kesilen leylekler adına
şiir aslında çok yaradan geliyor